seria AA do wrażliwej cery

1. Data: 2003-03-28 07:04:33

Temat: seria AA do wrażliwej cery
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłam sobie właśnie dwa preparaty oceanica z serii AA dla wrazliwej
skóry: jednym jest krem nawilżająco-łagodzący z olejkiem avocado i
witaminami A i E, drugim hydrożel 'perły młodości' z witaminami A, E i C.
Jak narazie wrażenia bardzo miłe, chociaż zapachy obu specyfików zostawiają
wiele do życzenia.

Czy któraś z szanownych Pań używała może tych specyfików na dłuższą metę?
Jak się sprawują? Czy cena jest wprost proporcjonalna do efektów, czy może
jednak jest szansa doświadczyć jakiegoś olśnienia?

Pozdrawiam serdecznie,
Iza

1. Data: 2003-03-28 09:35:11

Temat: Odp: seria AA do wrażliwej cery
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywałam "Pereł Młodości". Żelik leciutki, przyjemny. Nie sprawił większych
cudów, ale dobrze nawilżał. I najważniejsze - nie uczulił!!!!!!
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-28 09:57:44

Temat: Re: seria AA do wrażliwej cery
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Czy któraś z szanownych Pań używała może tych specyfików na dłuższą metę?

perly mlodosci to jeden z pierwszych kosmetykow, ktorych uzywalam.
nawilza bardzo dobrze, swietnie lagodzi skore po opalaniu (bo chlodzi i
nawilza wlasnie). innych dzialan nie pamietam, ale to chyba wystarczy?:)

xx.

1. Data: 2003-03-28 10:05:56

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiele do życzenia.
>
> Czy któraś z szanownych Pań używała może tych specyfików na dłuższą metę?

Taaaaaak!! Mialam krem z olejkiem avocado. Byl wspa-nia-ly! Skora rano byla
wypoczeta, miekka, gladka. Krem byl przyjemny, dobrze sie wchlanial. Ja go
stosowalam na noc. Baaaardzo go sobie chwalilam. Odzywial i w ogole. Na
pewno go kupie (bo tamten dostalam), jak mi sie skonczy obecny :) Moj nie
mial zadnego zapachu :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-28 18:54:40

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Iza <d...@o...pl> wrote:

> Zakupiłam sobie właśnie dwa preparaty oceanica z serii AA dla wrazliwej
> skóry: jednym jest krem nawilżająco-łagodzący z olejkiem avocado i
> witaminami A i E, drugim hydrożel 'perły młodości' z witaminami A, E i C.
Hydrożel z witaminami to jeden z moich ulubionych kosmetyków, używam go od nie
pamiętam kiedy, właściwie chyba odkąd pojawił się w sklepach. Świetnie
nawilża i chłodzi. Jak dla mnie kosmetyk na szóstkę.

> Jak narazie wrażenia bardzo miłe, chociaż zapachy obu specyfików zostawiają
> wiele do życzenia.
O, a mnie się zawsze wydawało, że hydrożel nie pachnie wcale :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-03-28 22:44:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar 2003 18:54:40 GMT, Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote:
: Iza <d...@o...pl> wrote:
:
[...]

wg mnie lepszy jest nawilzacz pod krem IF. tez zel, i w ogole nie lepi sie
po nalozeniu, nawet przez chwile (a perly tak). a debesciakiem jest shiseido
pureness, tylko nie wiem, czy go nie wycofali calkiem po zmianach w tej
serii.

: > Jak narazie wrażenia bardzo miłe, chociaż zapachy obu specyfików zostawiają
: > wiele do życzenia.
: O, a mnie się zawsze wydawało, że hydrożel nie pachnie wcale :-)

troche pachnie. takim czyms nieokreslonym, nieprzyjemny nie jest, ale
przyjemny tez niespecjalnie...

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-03-29 17:23:59

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:

> wg mnie lepszy jest nawilzacz pod krem IF. tez zel, i w ogole nie lepi sie
> po nalozeniu, nawet przez chwile (a perly tak).
No więc właśnie na mnie się perły nie lepią, a ten nawilżacz ciutkę (kupiłam
go zresztą dzięki Twojej rekomendacji ;-)), i powiedziałabym, że jest prawie
tak dobry jak Perły Młodości :-)

> a debesciakiem jest shiseido pureness, tylko nie wiem, czy go nie wycofali
> calkiem po zmianach w tej serii.
Przyglądałam się dzisiaj tej serii -- chodzi o moisturizing gel-cream? Bo nic
innego żelowego nie było (poza jakimiś specyfikami matującymi). No i te ceny,
ech...

> troche pachnie. takim czyms nieokreslonym, nieprzyjemny nie jest, ale
> przyjemny tez niespecjalnie...
Faktycznie, jak się wsadzi nos i powącha, to czuć zapach. Mnie nie
przeszkadza :-)

1. Data: 2003-03-30 13:55:29

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar 2003 17:23:59 GMT, Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote:
[...]

hehe :) to moze te moje perly sie jakies lepiace trafily :)

[...]

te serie ostatnio cala zmienili, i nie wiem, czy jest odpowiednik
"moisturizing gel oil free" (zupelnie nie cream, idealnie przezroczysty
zel). ceny owszem, potrafia zabic, zwlaszcza, ze ten zel raczej szybko sie
zuzywa.

: > troche pachnie. takim czyms nieokreslonym, nieprzyjemny nie jest, ale
: > przyjemny tez niespecjalnie...
: Faktycznie, jak się wsadzi nos i powącha, to czuć zapach. Mnie nie
: przeszkadza :-)

mnie w sumie tez nie. tylko to lepienie :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

solarium (Krakow)
Nowy PHARMACERIS?
[spam] Zamieszkam z native speaker'em (z dziewczyna)
anthelios XL
jak to jest z tonikami?