jak to jest z tonikami?

1. Data: 2003-03-27 17:16:28

Temat: jak to jest z tonikami?
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dziewczyny powiedzcie mi jak to jest z tymi tonikami bo ja jakas ciemna
jestem ;) Ostatnio czytalam w ze toniki i ogolnie kosmetyki z alkoholem
szkodza cerze, pojawiaja sie plamy itp. (cerze tlustej takze) a przeciez
wiekszosc tonikow do cery tlustej zawieraja alkohol. Czy ja cos przeoczylam
czy jak? Ja mam cere mieszana w strefie T wrecz wrednie tlusta i uzywam
tonikow sciagajacych z alkoholem od dawna i nic mi nie jest. Poprostu
czasami robie sobie dwu dniowa przerwe. I jeszcze jedno czy znacie jakies
toniki do cery tlustej badz mieszanej nie zawierajace roztworow alkoholu?

pozdrowienia,
zastanawiajaca sie jinxia

c...@w...pl

1. Data: 2003-03-27 17:31:36

Temat: Re: jak to jest z tonikami?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jinxia wrote:

> [...]
> szkodza cerze, pojawiaja sie plamy itp. (cerze tlustej takze) a przeciez
> wiekszosc tonikow do cery tlustej zawieraja alkohol.

a gdzie te rewelacje przeczytalas? owszem, alkohol w nadmiarze szkodzi
skorze, wiedza o tym wszyscy ci, ktorzy kilkanascie lat temu leczyli
sobie tradzik mlodzienczy spirytusem. ale raz na jakis czas - powiedzmy,
raz na dwa dni, czy raz dziennie w przypadku b. tlustej skory tonik alko
uwazam za jak najbardziej pozadany.

> Ja mam cere mieszana w strefie T wrecz wrednie tlusta i uzywam
> tonikow sciagajacych z alkoholem od dawna i nic mi nie jest. Poprostu
> czasami robie sobie dwu dniowa przerwe.

sama sobie odpowiedzialas. nic sie nie dzieje, jesli sie nie wylewa na
siebie litra toniku z alko na dzien.

> I jeszcze jedno czy znacie jakies
> toniki do cery tlustej badz mieszanej nie zawierajace roztworow alkoholu?

oczywiscie. ogorkowy Ziai. bardzo polecam, chyba ze nie lubisz zapachu
swiezego ogorka.

xx.

1. Data: 2003-03-27 19:41:48

Od: "ruy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tanik Bencane czy jakos tak dostepny tylkow aptekach bez recepty. W skald
jego wchodzi m.in. kwas mlekowy co daje dosc (...) zapach,a le da sie
przyzwyczaic! Ale za to skuteczny! Cera moze troche sie blyszczy ale za to
bardzo dobrze likwiduje kazdego rodzaju wypryski!!

1. Data: 2003-03-27 21:25:01

Temat: Odp: jak to jest z tonikami?
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anek <a...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> a gdzie te rewelacje przeczytalas? owszem, alkohol w nadmiarze szkodzi

czekajac na borowanie zeba, w zeszlorocznej gazecie 'jestem', w nadmiarze to
wiem ze szkodza ale tam pisalo jakby wogole szkodzily i lepiej ich nie
uzywac :)

pzdr jinx

1. Data: 2003-03-27 21:37:23

Temat: Re: Odp: jak to jest z tonikami?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jinxia wrote:

> czekajac na borowanie zeba, w zeszlorocznej gazecie 'jestem', w nadmiarze to
> wiem ze szkodza ale tam pisalo jakby wogole szkodzily i lepiej ich nie
> uzywac :)

hmmmmm. zawsze mi sie wydawalo, ze sztuki piszace do jestem nie sa
totalnie odmozdzone, ale widze, ze udaje im sie strzelic byka:/ no,
zdecydowanie, to taka sama madrosc ludowa, jak gloszony onegdaj przez
panie mundre z Twojego Stylu poglad, ze czyszczenie twarzy u kosmetyczki
jest zbrodnia na skorze i ze w ogole wszedzie sie od tego odchodzi, ze w
ogole kto to widzial, dzicz i jaskinia.

xx.

1. Data: 2003-03-29 08:46:15

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tonikow sciagajacych z alkoholem od dawna i nic mi nie jest. Poprostu
> czasami robie sobie dwu dniowa przerwe.
Po co robisz przerwę, skoro nic Ci nie jest?

>I jeszcze jedno czy znacie jakies
> toniki do cery tlustej badz mieszanej nie zawierajace roztworow alkoholu?
Chociażby tonik Soraya z serii Anty

1. Data: 2003-04-01 16:30:54

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ruy wrote:

> tanik Bencane czy jakos tak dostepny tylkow aptekach bez recepty.

Drogi jest ten tonik?

--
Pozdrowienia od mips.

Avon-krem wyszczuplajacy