seria XXL

1. Data: 2004-01-20 16:46:15

Temat: seria XXL
Od: "agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelam sie odchudzac (a jest z czego!). Koncze studia a przez ostatnich 5
lat 'wysiedzialam' sobie jakies 20 kilo (i mnie trudno w to uwierzyc:)).
Pisze do Was z takim zapytaniem czy ktos uzywal kosmetykow a.t.w. serii XXL
szczegolnie chodzi mi o zel wyszczuplajacy czy na cellulitis? Czy sa one
takie dobre jak je reklamuja, czy nie ma potem zadnych 'skutkow ubocznych'
np. w postaci nawrotu tluszczyku?
Plywam, chodze na aerobic i chcialam wesprzec to jeszcze jakimis dobrymi
kosmetykami.
Czy ktos moglby mi cos sensownego doradzic??
Z gory serdecznie dziekuje!

1. Data: 2004-01-20 17:03:16

Temat: Re: seria XXL
Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosmetykami.
> Czy ktos moglby mi cos sensownego doradzic??

Masz na myśli firmę ATW??
Ja używałam kremu XXL czy też balsamu, w każdym bądź razie miały być efekty
wyszczuplenia w ciągu miesiąca.
No nic zupełnie nie stało się z moimi udami.
D-stock był bardziej efektywny.
A toto nic a nic.
W ogóle miałam kilka produktów ATW i jakoś nie zauważyłąm opisywanego na
etykietkach działania tych kosmetyków na sobie.
A, gruba nie jestem, chciałam tylko udka wysmuklić.
Więc nie polecam, rozejrzyj się za czymś innym.

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-01-20 17:08:13

Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo te kosmetyki działają w połączeniu z masażem.

umów się z masażystą na masaż przy użyciu XXLi.

sam doświadczyłem działania i mogę powiedzieć, że umiejętnie i
systematycznie stosowane dają efekty!

1. Data: 2004-01-20 17:33:28

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości
> bo te kosmetyki działają w połączeniu z masażem.
>
> umów się z masażystą na masaż przy użyciu XXLi.
>
> sam doświadczyłem działania i mogę powiedzieć, że umiejętnie i
> systematycznie stosowane dają efekty!

Ta, kosmetyki do użytku domowego.
Podczas rozprowadzania masować trzeba bo mają taką konsystencję, że bez
masowania się nie obędzie.
Natomiast jeden masaż to minimum 30 zł, a żeby był efekt trzeby by zafudować
sobie takie masaże co dwa-trzy dni.
Moja koleżanka zafundowała sobie taką terapię, choć nie za pomocą kosmetyków
ATW.
A co do systematycznego stosowania to wmasowywałam dwa razy dziennie po
kąpieli przez dwa miesiące i nic.
Po systematycznych dwóch miesiącach z Vichy ubytek 2 cm w udzie.
I nie potrzeba do tego masażysty.

1. Data: 2004-01-20 18:28:21

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

SzeXpir napisał/a w news:1074618484.902965@news.mm.pl:

> sam doświadczyłem działania i mogę powiedzieć, że umiejętnie i
> systematycznie stosowane dają efekty!

Jeszcze powiedz, że zajmujesz się dystrybucją kosmetyków ATW :(

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-20 18:30:58

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Jeszcze powiedz, że zajmujesz się dystrybucją kosmetyków ATW :(
>
> mips

Och, byc moze, przypadkiem, tylko troszke, ale na pewno nie o to chodzi,
one po prostu na pewno rzeczywiscie dzialaja..;-))))))

Osobiscie o tych kosmetykach nigdy dobrego slowa nie uslyszalam i na
pewno nie kupie, bo szkoda pieniedzy - skoro nikt nie pochwalil dotad,
to cos w tym byc musi.

T, Istota Cyniczna Niekomercyjnie ;-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-20 19:56:20

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1074618484.902965@news.mm.pl,
SzeXpir <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> typed:

> bo te kosmetyki działają w połączeniu z masażem.
>
> umów się z masażystą na masaż przy użyciu XXLi.
>
> sam doświadczyłem działania i mogę powiedzieć, że umiejętnie i
> systematycznie stosowane dają efekty!

Blah, blah, blah, umów się z masażystą na masaż przy użyciu zwykłej oliwki
do ciała i efekt będzie taki sam. Dość oczywistym jest, że regularne masaże
pomagają w pozbyciu się tkanki tłuszczowej, więc na dobrą sprawę nie możesz
określić co Ci pomogło bardziej -- kosmetyki czy masaże. No, ale jako
dystrybutor ATW musisz wierzyć, że kosmetyki =D

Pozdrawiam,
Karola, która po całym dniu pracy wolałaby nie widzieć marketingu
przynajmniej na usenecie...

1. Data: 2004-01-20 20:52:55

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w
wiadomości news:1074618484.902965@news.mm.pl...

> sam doświadczyłem działania i mogę powiedzieć, że umiejętnie i
> systematycznie stosowane dają efekty!

SzeXpir,Ty to na bank doświadczyłeś podwyżki od Szefa za udzielanie
się na grupie.

Gosia

1. Data: 2004-01-20 21:01:49

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w
wiadomości news:Xns9476C616086E6mojatfurczoscradosna@212.33.81.
2...

> Jeszcze powiedz, że zajmujesz się dystrybucją kosmetyków ATW :(

Na bank:-(Zawsze, dziwnym trafem jest dobrze zorientowany w ofercie
ATW.Wkurza mnie to na maxa!Wcześniej koleżaneczka się udzielała(albo
zmienił nicka).Grupa jest,by się dzielić swoimi
doświadczeniami"namacalnymi"a nie po "konfidencku" wyskakiwać z
reklamą.Efekt,ja osobiście już mam wstręt do kosmetyków ATW(a może
jednak szefunio premie zabierze.

Gosia, ze wstrętem do "Gadzin"

1. Data: 2004-01-20 21:21:28

Od: "Kaczka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

agata wrote:
> czy ktos uzywal
> kosmetykow a.t.w. serii XXL szczegolnie chodzi mi o zel
> wyszczuplajacy czy na cellulitis?

Ja sobię ten balsam bardzo chwalę... za działanie antycelulitowe, odchudzić
mnie nie odchudził.

Dolnośląski Turniej Colin McRae Rally 3 !!!
jaskinia solna w Warszawie Dzięki!!!
Mammografia
Krem do szyi?
Amazonki - gra quizowa z prawdziwymi modelkami