sernik raz jeszcze (moze go zobaczę...)

1. Data: 2001-08-14 08:29:21

Temat: sernik raz jeszcze (moze go zobaczę...)
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sernik Pani Sabiny

potrzebne będzie:

75 dag twarogu śmietankowego
75 dag twarogu półtłustego
10 jaj
10 dag miękkiego masła
1,5 szkl. cukru
1 cukier waniliowy
1 budyń migdałowy (lub inny biały)
3 łyzki kaszy mannej
1 lyzeczka proszku do pieczenia
aromat
bakalie (rodzynki, jak ktos lubi - migdały, orzechy)

Do duzej michy wrzucic wszystko procz twarogu, proszku do pieczenia, bakalii
i aromatu.
Poucierac mikserem kilka minut, wrzucic twarog, aromat i proszek, znow
poucierac , dodac bakalie, przelozyc do formy (ja pieklam w duzej
tortownicy), wstawic do lekko nagrzanego piekarnika (ok. 100 stopni)
podkręcić ciepełko do 180 stopni i piec 50-60 minut.

Po tym czasie wyłaczyć gaz, prąd (co kto ma ;-) i pozostawic ciasto na 10
minut w zamknietym piekarniku a potem uchylic drzwiczki i niech sobie
stygnie.

Jak ciasto jest juz zimne, to wierzch udekorować brzoskwiniami z puszki i
zalać brzoskwiniową galaretką.

Patent pani Sabiny - cząstki brzoskwin przyczepic do ciasta wykałaczkami, to
nie poplyną po zalaniu galaretka.

Twarog - nie jest 3x mielony, tylko przez praske do ziemniakow przecisniety
(ale jak ktos raz zmieli to wystarczy - z braku praski ;-)))

Nie ma tu ubitej oddzielnie piany, dodawania twarogu po lyzce, tylko
wszystko na huurrraaa i wychodzi super ;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-14 08:50:07

Temat: Re: sernik raz jeszcze (moze go zobaczę...)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lanuq$2oe$...@n...tpi.pl...
> Sernik Pani Sabiny
>
> potrzebne będzie:
>
> 75 dag twarogu śmietankowego....[ciach]

> pozdrawiam
> Basia

wielkie dzieki za fajny przepis, teraz go widze :))))))

Jola L-L (wielki lasuch )

1. Data: 2001-08-14 11:22:34

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> fajny przepis, mojamama SABINA taki właśnie robi!!!
> :)))
> Mechcia

Czyzby Pani Sabina ode mnie z pracy to Twoja Mama....?

pozdrówko
Basia

1. Data: 2001-08-14 11:27:55

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lap3c$9jm$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-14 11:43:59

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

wszystko jest mozliwe ;)))

MechaGodzilla

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lb2hl$ch3$...@n...tpi.pl...

> [...]
wiadomości

> Czyzby Pani Sabina ode mnie z pracy to Twoja Mama....?

zgubiona wiadomość
Omlety
sernik
oliwa z oliwek