seronil a depresja

1. Data: 2004-10-23 14:54:30

Temat: seronil a depresja
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie czy lek o nazwie Seronil jest skuteczny w leczeniu depresji?
Może ktoś brał i może podzielić się swoimi doświadczeniami. Dzięki,
pozdrawiam, J.

2. Data: 2004-10-23 15:12:39

Temat: Re: seronil a depresja
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ja zażywałem seronil około pół roku, po jakims czasie pogorszyło mi
sie samopoczucie. Przez około rok brałem anafranil (refundowany), o wiele
lepiej na mnie działa i ogólnie z tego co widze w sieci to jest przewaga
pozytywnych opini na jego temat. Seronil jest popularniejszy (lepiej
promowany) ale uważam że gorszy od anafranilu, ale to juz zalezy od
konkretnego przypadku. Pierwsze efekty i tak zobaczysz dopiero po około 2,3
tygodniach zażywania.

Pozdr
S.

3. Data: 2004-10-23 17:04:17

Od: "[TENGU]" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-23 16:54, Użytkownik Joasia napisał:
> Witam,
> mam pytanie czy lek o nazwie Seronil jest skuteczny w leczeniu depresji?
> Może ktoś brał i może podzielić się swoimi doświadczeniami. Dzięki,
> pozdrawiam, J.

Moja depresja przychodzi rano, gdy jeszcze nie kontroluje tego co myśle,
i wieczorem, gdy czuje się samotny. Ten drugi przypadek zdecydowanie
lecze pół litrowym piwem, które lekko ogłupia i nie pozwala mi myśleć o
tych, na których mi zależy.

4. Data: 2004-10-23 17:41:03

Od: "Lotna" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[TENGU]" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
> i wieczorem, gdy czuje się samotny. Ten drugi przypadek zdecydowanie
> lecze pół litrowym piwem, które lekko ogłupia i nie pozwala mi myśleć o

też choruję, od kilku lat
piwo nie jest rozwiazaniem

Lotna

5. Data: 2004-10-23 18:41:25

Od: "[TENGU]" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-23 19:41, Użytkownik Lotna napisał:

> też choruję, od kilku lat
> piwo nie jest rozwiazaniem

Tymbardziej lekarstwa nie są

6. Data: 2004-10-23 19:05:55

Od: "danysz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> mam pytanie czy lek o nazwie Seronil jest skuteczny w leczeniu depresji?
> Może ktoś brał i może podzielić się swoimi doświadczeniami. Dzięki,
> pozdrawiam, J.

Poczytaj na tej stronie http://www.republika.pl/mario236/opinie1.html
jest kilka(dziesiat) ciekawych opinii na temat lekow przeciwdepresyjnych.

7. Data: 2004-10-23 20:12:01

Od: "Lotna" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tymbardziej lekarstwa nie są

Tak, wiem
potrzeba zmian, dużo zmian

Lotna

8. Data: 2004-11-14 12:51:32

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Chciałabym zapytać Cię Sławku, czy nie tyjesz po Anafranilu? Ja brałam go
pół roku i przytyłam w tym czasie 20 kg! Był skuteczny, ale musiałam go
zmienić z tego powodu.
Pozdrawiam - Lukrecja

9. Data: 2004-11-14 13:54:44

Od: Makrofag <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Oct 2004 16:54:30 +0200, Joasia napisał(a):

> Witam,
> mam pytanie czy lek o nazwie Seronil jest skuteczny w leczeniu depresji?
> Może ktoś brał i może podzielić się swoimi doświadczeniami. Dzięki,
> pozdrawiam, J.

Fluoksetyna=Seronil jest bardzo dobrym i cenionym przeze mnie lekiem
przeciwdepresyjnym. Podając ten lek trzeba kierować się konkretnymi
wskazaniami, bo nie każdej osobie można przepisać n.p. Anafranil. Główne
zalety fluoksetyny to zwiększenie napędu, nieczęsto daje działania uboczne,
a niekiedy te działania uboczne są wręcz porządane (np. obniżenie
łaknienia).

Makrofag
--
Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji
Leczenie depresji, schizofrenii, zaburzeń odżywiania,

10. Data: 2004-11-14 23:00:59

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to pytanie było do mnie, to po anafranilu faktycznie się tyje,
aczkolwiek u mnie tylko 5,6 kg i staneło w miejscu
a po seronilu się raczej chudnie, przynajmniej ja tak miałem,
to dużo też zależy od konkretnej osoby,jeżeli nie chcesz przytyć to spróbuj
z seronilem może akurat będziesz się dobrze czuć
Pzdr
Sł.

czy jest tu STOMATOLOG ?
karmienie piersią a ciąża