Re: serwis (vortal) o tamatyce robótek r?cznych

Data: 2002-03-05 12:26:36
Temat: Re: serwis (vortal) o tamatyce robótek r?cznych
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>Marcinie drogi!
>Uwielbiam ludzi zakr?conych. Tylko w takim towarzystiwe warto si? trudzi?!
>Pozostali nie doceniaj? wysi?ku a zapa? nazywaj? dziwactwem. Na twoje
>szcz??cie my te? jeste?my zakr?cone, wi?c z docenieniem nie bedziesz mia?
>problemów. Nie wiem natomiast czy docenienie finansowe b?dzie wystarczaj?ce
>do utrzymania si?. Z tym to chyba jedynie do wró?ki.
>Co do nazwy. Sedno jest dobre jak si? patrzy "od ?rodka" - trafia w sedno
>naszych potrzeb. Ale nie kojarzy si? z robótkami samo w sobie, a je?li
> [...]

I chyba wlasnie o to chodzi...nie bedzie to ani gobelinek tylko
ani x-stitch tylko ale robotki wszelkie. nazwa jest swietna jesli
vortal bedzie mial wystarczajaca ilosc (a napewno bedzie mial)
slow kluczowych to ci, co chca to znajda...

co do zarobku to woogole nie wiem jak takie cos dziala...wlasnie
wykanczam sklep internetowy (z zarciem, z zarciem, znaczy
ketchupami...nie ma sie co podniecac...na razie !!!) i ze tak
powiem wstepnie wiem, skad jakis dochod moze bedzie...ale z
portalami to chyba tak jak z czasopismami - zyja glownie ze
sprzedazy miesca u siebie na reklame....chyba o to nie byloby
trudno...czy sie myle? market research zawsze mnie
interesowal...znaczy moze sednu troche marketingu trzeba?

a tak poza tym to Marciowi padam do nozek, raczki caluje i pod
kolana lapie za caly wysilek, entuzjazm etc etc etc

Krysia, trenujaca te pady do nozek
K.T. - starannie opakowana