serwisowanie wozka

1. Data: 2006-02-23 14:02:41

Temat: serwisowanie wozka
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam już 7 lat wózek aktywny.2 lata temu wziąłem wózek z dofinansowania ale
ten nowy w ogóle mi nie pasuje w jeździe jest toporny i ma się nijak do
aktywnego trybu życia. W tym 7 latku już są mocno zjechane opony i inne
rzeczy łącznie z lakierem. Orientuje się może ktoś czy mogę dostać kasę z
NFZ na naprawe tego starego żebym go mógł używać?
Czy jest w ogóle taka możliwość??

--
inwalida na wózku - sprawny inaczej korzystający z indywidualnego kołowego
środka transportu o napędzie ręcznym

2. Data: 2006-02-24 05:36:22

Temat: Re: serwisowanie wozka
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzeczy łącznie z lakierem. Orientuje się może ktoś czy mogę dostać kasę z
> NFZ na naprawe tego starego żebym go mógł używać?

Nie jestem na biężąco, nie wiem kto płaci coś ok. 250zł na konserwację
wóżka.
Zapytaj gdzieś gdzie sprzedają i serwisuja wózki, np. www.apco.com.pl

3. Data: 2006-02-27 16:25:14

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

powinienes dostac na ten nowy wozek dofinansowanie na naprawe z NFZ- wtedy
mozesz oddac do serwisu na niego ten stary... nie rozumiem czemu nie
reklamowales tamtego wozka skoro jest to takie dziadostwo? po dwoch latach
moze juz byc za pozno zeby cokolwiek zalatwic ale co Ci zaszkodzi napisac do
NFZ, ze wozek jaki Ci zrefundowali do niczego sie nie nadaje? chyba do dwoch
lat mozna sie domagac zwrotu ze wzgledu na niezgodnosc z umowa ale tego juz
pewien niestety nie jestem

kilka razy zdarzylo mi sie widziec wozki ktore wcisnieto ON "na sile" zeby
wyciagnac wysoka refundacje i jak najmniej przy tym zaplacic- za kazdym
razem udawalo nam sie odkrecic sprawe i zmusic sklep do tego aby wzial sobie
tego grata spowrotem- NFZ chetnie pomagal w takich akcjach stajac po stronie
osoby niepelnosprawnej i grozac zerwaniem umowy na refundacje dla sklepu;
tyle ze to nie bylo 2 lata od zakupu ale najwyzej kilka miesiecy

raf

--
http://www.rehabilitacja.pl

4. Data: 2006-02-27 16:43:51

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sklepu; tyle ze to nie bylo 2 lata od zakupu ale najwyzej kilka miesiecy

masz racje, ale wtedy nie wiedzialem ze tego "aktywnego" grata moge im oddac
jakbym wiedzial ze tak mozna to bym tak zrobil. W kazdym razie odradzam
wozki z firmy REHAPOLA bo te wozki "aktywne"
z aktywną rehabilitacją nie maja nic wspolnego

5. Data: 2006-03-20 13:57:20

Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Dzwon do APCO www.apco.com.pl do p.p. Eli lub Kasi. Pomoga Ci i
zalatwisz sobie przyzwoita Panthere. Na przyszlosc trzymaj sie
sprawdzonych firm. Wszyscy wiedza, ze zródla aktywnej to szwedzka
Panthera. Inne "rowerki" to albo ciezsze albo slabsze. Mam Panthere
(starszy model ze spoxami, które dolozylem 1,5 roku temu) juz 8
lat i tylko ja konserwuje w APCO w darmowym serwisie. Nigdy nie
nawalila, duuuzo przeszla - ma super centralny hamulec. Teraz
przymierzam sie do Lighta - belka z carbon fiber + spoxy. To jest to:
sztywna, lekka, wytrzymala i szybka. No i wygladam jak czlowiek :)
Pozdra

kilka nowych zdjec wozka po dopracowaniu szegolow
zarabianie w sieci
sprzęt do łazieniki gdzie kupić
Dzień bez łapówki!
pisza o nas na stronach TVP1 :)