sferia?

1. Data: 2003-09-19 17:26:21

Temat: sferia?
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jeśli troszkę NTG, ale nie mam gdzie spytać... Wszystkie opinie
dotyczące SFERII, które znalazłem w necie, opisują doświadczenia z
Internetem, a mi zalezy jedynie na telefonie...

Musze mieć w nowym mieszkaniu, w nowym bloku, telefon na JUŻ, bo puściłem w
ruch kampanię marketingową swojej firmy, która ma się tam mieścić, a
przecież nie podam w prasowych reklamach numeru telefonu komórkowego, bo
nikt do takiej firmy nawet nie zadzwoni (ja nie ufam firmom, które podają
tylko komórę)... Z kolei czekać na to, aż zbierze się wspólnota (do całego
bloku wprowadziło się kilku lokatorów dopiero...) i uradzi, jakiego
operatora wybrać - nie mogę!
Dlatego pomyślałem, że SFERIA będzie dobrym pomysłem, jednak np. konieczność
podpisania umowy na 3 lata mnie trochę przeraża... 3 lata! To naprawdę dużo!
No i te skargi użytkujących Internet za pośrednictwem SFERII - co prawda ja
spodziewam się mieć net z innego źródła, jednak jeżeli operator bywa
arogancki czy robi problemy z netem, to i moze podobnie być z opcją
telefoniczną...
Telefon musze mić najpóźniej na środę - na poniedziałek umówiłem się na
spotkanie z przedstawicielem operatora i podpisanie umowy...
Mam jeszcze trochę czasu, więc może jakieś opinie macie lub alternatywne
pomysły?

Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję.

ninja

1. Data: 2003-09-19 18:07:06

Temat: Re: sferia?
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spotkanie z przedstawicielem operatora i podpisanie umowy...
> Mam jeszcze trochę czasu, więc może jakieś opinie macie lub alternatywne

Witam! Myślę, że jest wyjście z tej sytuacj. Jeżeli masz kogoś z telefonem
stacjonarnym możesz go poprosić by rozmowy były przekierowane na Twoją
komórkę , jest to wyjście awaryjne i tymczasowe. Podajesz wtedy w ofercie
numer stacjonarny . Ja również nie ufam takim firmom które podają tylko nr.
komórki. ponieważ często muszę wyjeżdżać w czasie pracy, wtedy przełączam
stacjonarny na przekierowanie na komórkę. Klient nawet się nie domyśla, że
odbieram z innego telefonu.pzdr.

1. Data: 2003-09-20 06:07:09

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam! Myślę, że jest wyjście z tej sytuacj.

Bardzo dziękuję, jednak to chyba nie dla mnie:
1. Musiałbym znaleźć kogoś. kto ma numer stacjonarny i W OGÓLE go nie
używa - wszystkie rozmowy przychodziłyby do mnie.
2. Duży koszt przedsięwzięcia - płaciłbym abonament za komórę, stacjonarny i
jeszcze za połączenia ze stacjonarnego na koma - a chodziło o tańszą opcję
niż netia (instalacja 70 zł, abonament 30 zł co miesiąc).
3. Nie zalezy mi na opcji tymczasowej - chodzi o zbudowanie marki firmy,
która w każdym calu będzie stabilna, a nie zmieniała numer co 2 mieiśace.
Ten numer ma ukazać się w kontekście testu urządzenia publikowanego w
branżowym magazynie, a do takich testów wraca się po miesiącach, jeśli nie
latach.
Ale i tak bardzo dziekuję za chęć pomocy. Pozdrawiam i czekam naz kolejne
opinie.

ninja

1. Data: 2003-09-20 18:04:20

Od: "kalafior.net" <a...@l...pomysl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co wiem to nie musisz podpisywac umowy na 3 lata - ta opcja to tylko
w jakiejs promocji

a co do sferii to moj ojciec ma sferie, i sobie ja bardzo chwali.
nie wiem jak szukales w sieci ale jest duzo opinii dotyczacych telefonii i
jej jakosci. sa zroznicowane, czesc chwali, czesc ma jakies uwagi ale
zaasadniczo wydaje mi sie ze sferia jest ok. ja u siebie zaloze sferie :)

--
sent by kuba

[Krakow] poszukiwany inspektor budowlany oraz studen budownictwa
moj odbior mieszkania- cd (ciekawe)
przeglad pieca Junkers - ktos porzadny w Krakowie?
Naprawa boazerii w Krakowie - WHO?
Potrzebny fachowiec do naprawy instalacji CO