siedlisko -kiedy mozna?

1. Data: 2002-01-16 12:00:18

Temat: siedlisko -kiedy mozna?
Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.) szukaj wiadomości tego autora

Kiedy można postawić siedlisko na ziemi rolnej?
Słyszałem gdzieś, że wtedy gdy powierzchnia
gruntów jest ponad 1,15 ha.
Pytanie tylko czy chodzi o rzeczywista powierznię
czy o tzw. ha przeliczeniowy? A jeśli ten drugi
przypadek to jakie sa przeliczniki poszczególnych
klas ziemi na ha przeliczeniowy?

--
=< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

1. Data: 2002-01-16 18:45:49

Temat: Re: siedlisko -kiedy mozna?
Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mikolaj." <m...@n...spam.softax.com.pl> wrote...
> [...]
> gruntów jest ponad 1,15 ha.
> Pytanie tylko czy chodzi o rzeczywista powierznię
> czy o tzw. ha przeliczeniowy? A jeśli ten drugi

O przeliczeniowy chodzi przy zmianie swoich parametrow na rolnika:) Jesli
ktos chce placic KRUS.

W przypadku siedliska chodzi o 1,15 ha FIZYCZNEGO.

JEDNAKZE moze dojsc do oceny czy faktycznie jest to siedlisko, tj. posiada
znamiona gospodarstwa rolnego (zabudowania gospodarcze). Jesli "siedlisko"
okaze sie wybitnie rekreacyjne (baseny tarasy, jakuzi, itp.), to sprawa
moze nawet trafic do prokuratury (co faktycznie juz sie zdarzylo), bo na
takie rzeczy to trzeba zmienic przeznaczenie gruntu (odrolnic) i zglosic w
gminie - sprawdzic czy "zmiesci sie" w ramach przestrzennego planu
zagospodarowania.

Leszek Olech
mailto:l...@p...onet.pl

podzielniki
Firma OMEGA-Warszawa - unikajcie ich! [długie]
dodatki meblowe
Archeton-dom
Re: szukam kuchenki z dwoma piekarnikami