siewki a slonce?

41. Data: 2006-02-26 10:03:25

Temat: Re: siewki a slonce?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli gdybm chciała mieć takie rośliny na ogrodzie a później przenieść
> do domu to problemem
> nie jest temperatura tylko światło?! A to znaczy, ze gdybym doświetlała
> sztucznym światłem
> wspomniane, byłoby dla nich dobrze?
> W innym wypadku 15 st i średnio- chołdno-jasne pomieszczenie
> pozostaje.Jest to troche problematyczne
> ale coś pomyśle. Dzieki
> amw

Wypracowanie słabe stylistycznie, -3

42. Data: 2006-02-26 11:44:34

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypracowanie słabe stylistycznie, -3

Ważne, że "zalka" :-)
Po weekendzie się poprawię :-)

43. Data: 2006-02-26 13:17:24

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dts4bk$ikn$1@atlantis.news.tpi.pl AnnaMaja
Walczakiewicz <a...@s...pl> napisał(a):

> Po weekendzie się poprawię :-)

Hejka. Lepiej dbaj o sylwetkę. ;-)
Pozdrawiam dietetycznie Ja...cki

44. Data: 2006-02-26 13:37:23

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Lepiej dbaj o sylwetkę. ;-)
> Pozdrawiam dietetycznie Ja...cki

A dziekuje, ale nie narzekam, oszczedzam na jedzeniu ;-)

45. Data: 2006-02-26 15:31:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli reasumując - im mniej światła tym chłodniej i mniej wody -
> roślina "przysypia" i nie ma szkód związanych z polskimi ciemnościami
> zimowymi.

Tak dokładnie to nie wiem o czym rozprawiacie, nie śledzę tego wątku od
początku, ale powiem jedno. Kilka zim temu trzymałam wiekowego mirta na
klatce schodowej w domu. Była tam jasno bo stał naprzeciw dużego okna i
nawet nie miał za ciepło, ale stał niezbyt duży na to miejsce. Od kilku zim
przebywa w piwnicy gdzie ma znacznie ciemniej i zimniej. W czasie ostatnich
przymrozków przez jakiś tydzień miał zamarzniętą na kość wierzchnią warstwę
ziemi. Ale o dziwo przezimował wyśmienicie a zgubił liście tylko wtedy gdy
po kilkudniowych mrozach ziemia mu zwietrzała z wilgoci a nie została na
czas uzupełniona.
Też widzę że jeśli w kiepskich warunkach świetlnych to lepiej żeby było
konkretnie zimno ...

Serdecznie Miłka

http://fotogalerie.pl/fotka/2441871106407701757

46. Data: 2006-02-26 15:33:43

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgubił liście tylko wtedy gdy
> po kilkudniowych mrozach ziemia mu zwietrzała z wilgoci a nie została na
> czas uzupełniona.
> http://fotogalerie.pl/fotka/2441871106407701757

Zgubił niewielki procen liści ... oczywiście !!!

Serdecznie Miłka

47. Data: 2006-02-26 16:28:07

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgubił niewielki procen liści ... oczywiście !!!
>
> Serdecznie Miłka

A ja mam problem, bo mam trzy trawy o nazwie "Citronella",
które miały być dobre jako odstraszacz na muchy.
Chcialam je rozmnożyć i posadzić na lato
w ogrodzie. Teraz stoja u mnie w mieszkaniu i niestety
zmarniały. Liście mają brązowe i tylko środki żyją.
Mimo, ze z tym odstraszaniem to chyba się coś nie zgadza,
bo przyłapalam muchę jak siedziała na roslinie, to jednak
chciałabym mieć tą trawę i nie chcę jej stracić. Nie wiem
czy nie za późno. Dodam, ze na zimę muszą być w pomieszczeniu
powyżej 14 st. Ale wyglada na to, ze mają w mieszkaniu za ciepło.
Chyba, ze taka ich uroda i niektóre liście im poprostu obumieraja.
amw

48. Data: 2006-02-26 17:08:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam, ze na zimę muszą być w pomieszczeniu
> powyżej 14 st. Ale wygląda na to, ze mają w mieszkaniu za ciepło.
> Chyba, ze taka ich uroda i niektóre liście im poprostu obumierają.
> amw

No ja myślę że w domu masz więcej niż te 14 stopni !
Większości roślin doniczkowych na czas zimy powiedzmy urodą się uszczuplają
;-)

Serdecznie Miłka

49. Data: 2006-02-26 17:31:26

Od: leo <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> "Leon zawodowiec".

uznanie czy sarkazm?
tak czy inaczej - dzięki :)
leo

50. Data: 2006-02-26 17:59:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Lepiej dbaj o sylwetkę. ;-)
> Pozdrawiam dietetycznie Ja...cki

Twoją ? <lol>

Mój pierwszy raz w Grupie ;)
doświetlanie roślin
Pokrywa śnieżna
co mozna posadzic w donicach na tarasie?
co robicie z hortensjami?