skad sie bierze brzuch? :-)

11. Data: 2005-02-15 21:25:39

Temat: Re: skad sie bierze brzuch? :-)
Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cutoil$ga5$1@opal.icpnet.pl
> cutn6a$s94$...@n...onet.pl,

> Ale tam. L&N ma racje. Brzuszki dadza przyrost/rzezbe miesni brzucha
> POD tkanka tluszczowa. Aby pozbyc sie tluszczu, potrzebne sa
> cwiczenia aerobowe.

Dzięki L&N już wiem, że mój sukces przy użyciu brzuszkow, to wynik tego,
żem "inna" :D

>Oczywiscie, warto miec co odslonic spod tluszczu
> :)

Byle nie przesadzić, to też niepiękne ;)

Paulina

12. Data: 2005-02-15 22:32:14

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzuszki brzucha nie zgubia.
> Pomoga Ci wszelkie cwiczenia aerobowe czyli bieganie, plywanie, rower...

Rower? Rocznie robię koło 10-12 tysięcy km na rowerku. A brzuszek jest. Ide
robić brzuszki. Koniec z bębenkiem :->

Seco

13. Data: 2005-02-15 22:55:04

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cutn6a$s94$1@news.onet.pl>
tako rzecze PaulinaW :

> A jednak, zgubią, wypróbowane. Oczywiście mówię o prawidłowych, czyli
> niepełnych.

Prawidłowe zrobienie brzucha znajdziesz np. tu
http://www.witnet.gda.pl/~lukas/abs.pdf
To program ABS II (w PDFie, tam leży za free)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

14. Data: 2005-02-15 23:04:42

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.d14v0t.435.rpyzel@to.robota.cypla.jest
> W artykule <cutn6a$s94$1@news.onet.pl>
> tako rzecze PaulinaW :

> Prawidłowe zrobienie brzucha znajdziesz np. tu
> http://www.witnet.gda.pl/~lukas/abs.pdf

No i o tym pisałam, tzn takich "półbrzuszkach", no nie wiem jak to
określić, w żadnym razie nie skłony, tylko lekkie podnoszenie górnej
części tułowia.

Paulina

15. Data: 2005-02-16 01:42:39

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plusz napisał:

> zadna dieta, ani cud herbatki
> po prostu wiecej ruchu

Jak sie nie znasz w temacie, to sie nie wypowiadaj.

1. Dieta
2. Trening
3. Aeroby

--
Kochany Mikołaju! Hciałbym super zabawke spejs rendżera na Gwizdke.
Byłem gżeczny całyrok. Twuj pszyjaciel Billy

16. Data: 2005-02-16 07:46:55

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cutv3s$hau$...@n...onet.pl,
PaulinaW <e...@o...pl>:

> No i o tym pisałam, tzn takich "półbrzuszkach", no nie wiem jak to
> określić, w żadnym razie nie skłony, tylko lekkie podnoszenie górnej
> części tułowia.

Spotkalem sie z okresleniem "spięcia brzucha" (agn. (stomach) crunches)

--
Robert

17. Data: 2005-02-16 08:03:31

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cutpa5$qui$...@n...onet.pl,
PaulinaW <e...@o...pl>:

> Dzięki L&N już wiem, że mój sukces przy użyciu brzuszkow, to wynik
> tego, żem "inna" :D

Eee, oprocz brzuszkow na pewno jeszcze "cos" bylo, przypomnij sobie ;)

> Byle nie przesadzić, to też niepiękne ;)

W druga strone jakby co bardzo latwo skorygowac.

--
Robert

18. Data: 2005-02-16 13:19:35

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rower? Rocznie robię koło 10-12 tysięcy km na rowerku. A brzuszek jest.
Ide
> robić brzuszki. Koniec z bębenkiem :->
Dla każdego co innego.
Być może bieganie w Twoim przypadku...
Generalnie ćwiczenia aerobowe takie które podniosą Ci tętno do określonej
wartości dyktowanej podobno jakimś tam wzorem co to ja go nie pamiętam.
Można to znaleźć na różnych WWW dotyczących sportu np. www.sfd.pl

pzdr
LN

19. Data: 2005-02-16 22:58:45

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może bieganie w Twoim przypadku...

Raczej basen. W sumie podobno najwięcej mięśni działa a nie obciąża nóg jak
bieganie.

> Generalnie ćwiczenia aerobowe takie które podniosą Ci tętno do określonej
> wartości dyktowanej podobno jakimś tam wzorem co to ja go nie pamiętam.

No to jak jazda na rowerku pod pulsometr aby nie wchodzic na beztlen.
No ale nie da się ukryć, że cos oprócz roweru trza robić. Basen mam
niedaleko.

> Można to znaleźć na różnych WWW dotyczących sportu np. www.sfd.pl

Dzięki za linka. Popatrzę

Seco