skalniak

21. Data: 2004-01-22 18:24:16

Temat: Re: skalniak
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>

> Przejedź się do PKWŁ :-)

No nie wiem czy tak na początek można polecać.
;-)
Pozdrawiam Jerzy

22. Data: 2004-01-22 18:52:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem czy tak na początek można polecać.
> ;-)
> Pozdrawiam Jerzy

Oczywiście i stopniowo odsyłać
do coraz to lepszych ogrodów;-)

Pozdrawia boletus

23. Data: 2004-01-22 20:53:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>

> No nie wiem czy tak na początek można polecać.
> ;-)

Ja uważam, że to uzasadnione. To tak, jak z nauką pływania: chlup na głęboką
wodę - albo się nauczy, albo uczyć w ogóle nie warto:-)

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2004-01-22 21:04:16

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl>
> Ja uważam, że to uzasadnione. To tak, jak z nauką pływania: chlup na
głęboką
> wodę - albo się nauczy, albo uczyć w ogóle nie warto:-)

Proponuję jednak uprzedzić, że nie każdego bedzie na to stać.
W przenośni :-)
i dosłownie :-(
Pozdrawiam Jerzy

25. Data: 2004-01-23 02:21:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Ja uważam, że to uzasadnione. To tak, jak z nauką pływania: chlup na głęboką
> wodę - albo się nauczy, albo uczyć w ogóle nie warto:-)

Istotnie, uczyc topielca juz nie warto :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2004-01-23 07:52:00

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu>
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Mnie tak kiedyś "nauczono" i nie popieram tej metody (mimo iż pływam i wody
się nie boję) bo wiem jak inni to przeżyli. Wody jako takiej się nie bałem
ale - utopienia (się), tak. Przytapiania do dziś nie lubię.
:-(

> Istotnie, uczyc topielca juz nie warto :-)

Popieram w całej rozciągłości (własnego syna nauczyłem pływać - utrzymywać
się samodzielnie na wodzie w pół godziny i bez przytapiania, a wcześniej
chodził długo na basen aby się nauczyć - a instruktorzy brali za to
pieniądze).

--
Pozdrawiam, Jerzy

27. Data: 2004-01-23 10:11:39

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał ...

> juz od okolo roku bywasz na grupie
> a nadal pisujesz nad postem

dzieki za zwrucienie mi uwagi na to, poprostu nie wiedzialem o tym:(
a fatk ze nie czesto pisze na grupie sprawilo ze pisalem w zly sposob.
obiecuje poprawe:)
mam nadziej ze ten post jest juz dobry???
pozdrawiam
Abakus

28. Data: 2004-01-23 10:26:31

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl>
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
>
> dzieki za zwrucienie mi uwagi [...]

Tadeusz nie zwrócił Ci uwagi ino napomknął o zasadach.
~~~~~~~~~~~~~ Naprawdę.
--
Pozdrawiam, Jerzy

29. Data: 2004-01-23 10:36:01

Od: "Andrzej" <afrej_WYTNIJ TO_@toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A cos oprocz nekropolii ogrodowej w postaci holenderskich menhirow ktos z
grupowiczow moze przedstawic ? Jestem dalej zainteresowany wszelikimi
pomyslami , moze za wyjatkiem krasnali wsrod kamyczkow ....

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli ktoś lubi nietypowe, to zobaczcie:
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/Holandia/aptern6.j
pg

30. Data: 2004-01-23 11:14:00

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <afrej_WYTNIJ TO_@toya.net.pl>
> Jestem dalej zainteresowany wszelikimi
> pomyslami , moze za wyjatkiem krasnali wsrod kamyczkow ....

Nie obawiaj się, dopiero jak uznają, że masz ładny ogród to same przyjdą.
:-)
pozdr. Jerzy

mrówki
trawnik