skanowane ksiazki

1. Data: 2003-01-16 10:14:32

Temat: skanowane ksiazki
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze taki urodzil mi si? pomysl. Na rynku pojawiaja si?
co rusz coraz ciekawsze ksiazki, ale ich ceny oslabiaja nie jednego.
Rozpoczalem wiec skanowanie moich i nieodplatnie b?d? je udostepnial w
formie wordowskiej. I nie chodzi mi tak zupelnie o ksiazki z przepisami
ale o takie pozycje jak ksiazki pana Thisa, czy Brillata. Na stronie
www.gastronomie.pl mamy kilka fajnych ksiazek o tematyce kulinarnej,
które nie jeden chcialby choc tylko wypozyczyc. Mo?e wielu nie zgodzi
si? ze mna b?d? wrecz stwierdzi ze to piractwo, no ale trudno . Temat
ten chcialem poddac pod dyskusje. Mam dosc czasu, sprzet i wprawe...

1. Data: 2003-01-16 10:20:14

Temat: Re: skanowane ksiazki
Od: "Misia717" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak dla mnie bomba - przydalyby sie w pdf-ie :)))
pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-01-16 10:48:56

Od: "M.K" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> si? ze mna b?d? wrecz stwierdzi ze to piractwo, no ale trudno . Temat
> ten chcialem poddac pod dyskusje. Mam dosc czasu, sprzet i wprawe...

Propozycja skad innad ciekawa i spotka sie
z duzym odzewem.
Ma tylko jeden minus. To co chcesz zrobic jest karalne
i to mocno.
Pozdrowa.
Mariusz

1. Data: 2003-01-16 11:38:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jan 2003 11:14:32 +0100, Maciej
<b...@e...net.pl> wrote:

> [...]
>si? ze mna b?d? wrecz stwierdzi ze to piractwo, no ale trudno . Temat
>ten chcialem poddac pod dyskusje. Mam dosc czasu, sprzet i wprawe...

zdaje mi sie, ze przyznawanie sie az tak publiczne do lamania
praw autorskich grozi galerami przez jakies 45 lat...niestety...

Trys, ostrzegawczy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-16 12:54:54

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Czyli chcesz zostac zlodziejem :-{

waldek
==========

1. Data: 2003-01-16 13:12:16

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> ==========
> Czyli chcesz zostac zlodziejem :-{
>
> waldek
> ==========

Nie, chcial komus cos udostepnic kto nie ma kasy? Nie kserowales nigdy
niczegos? Nie przegrywales plyty? Nie brales od kumpla czegos na dyskietce?
Nie pochwalam tego ale nie uzywaj wielkich slow do malej sprawy.
Przypatrz sie sobie a potem innych krytykuj. BTW sytuacja finansowa
wielu z nas zmusza do kombinowania.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-16 13:20:42

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pochwalam tego ale nie uzywaj wielkich slow do
malej sprawy.
===========
Pisze ksiazki i programy. Mam z tego pieniadze. I nie
zycze sobie byc okradanym przez osoby myslace tak jak
Ty!
===========

> BTW sytuacja finansowa wielu z nas zmusza do
kombinowania.
===========
To kombinuj. Sama cos napisz i sprzedaj. A potem ze
zdziwieniem stwierdz, ze z tego zyja inni ...

waldek
===========

1. Data: 2003-01-16 13:28:33

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
> ===========
> Pisze ksiazki i programy. Mam z tego pieniadze. I nie
> zycze sobie byc okradanym przez osoby myslace tak jak
Ja tez, tworze programy, robie tlumaczenia chronione prawem autorskim
ale zdaje sobie sprawe ze sa ludzie ktorzy to spiracili.

> kombinowania.
> ===========
> To kombinuj. Sama cos napisz i sprzedaj. A potem ze
> zdziwieniem stwierdz, ze z tego zyja inni ...
Tak wlasnie robie ale jestem realistka. Wiem ze sa ludzie ktorzy chacza
cos zeby to miec.

A zlodziejstwo to to IMHO nie jest bo ktos to kupil i mowi ze moze Ci
dac ksero i gudi. A Ty nie zobaczyles nigdy u kogos ksiazki i nie
powiedziales hej stary pozyc po czym sobie skserowales interesujacy
fragment.
Przejzyj na oczy, przypatrz sie sobie a potem naskakuj na innych.

> waldek
> ===========

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-16 13:32:32

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b06a6c$t0s$...@n...tpi.pl...
> ==========
> Czyli chcesz zostac zlodziejem :-{
>
> waldek

zanim oskarzysz..pomysl, co robisz sam..czy aby cale oprogramowanie w
komputerze z syst. operacyjnym na czele masz legalne?

anya

1. Data: 2003-01-16 13:34:45

Od: "tomasz robakowski" <t...@w...to.spinet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedziales hej stary pozyc po czym sobie skserowales interesujacy
> fragment.

popatrz, przeczysz sam(a) sobie, fragment to nie całość, pozatym ... eee,,,
ręce opadywują... szkoda słów...

tomekr

faworki (P)
[W-WA] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Losos norweski czy baltycki
RE: Drinki & Red Bull
(pytanie) brzoskwiniowiec