skarpetki stopki

1. Data: 2004-09-06 06:19:56

Temat: skarpetki stopki
Od: "xxl" <a...@f...oik> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ten nowy wynalazek jest noszony zarowno przez kobiety jak i facetów ?
Z tego co widze przyjął sie dobrze u kobiet, ale w ofercie sa tez takie
skarpetki dla facetów

Tak na marginesie jak wrażenia z noszenia ?

1. Data: 2004-09-06 06:26:21

Temat: Re: skarpetki stopki
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxl" <a...@f...oik> napisał w wiadomości
> [...]
> skarpetki dla facetów
>
> Tak na marginesie jak wrażenia z noszenia ?

Bardzo wygpdne, ja juz praktycznie nie mam innych. Kilka zostalo mi
"ziomowych" jeszcze ale to inna inszość ;-)

Kamila

1. Data: 2004-09-06 07:23:30

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"xxl" <a...@f...oik> napisał(a) wnews:chgvo9$sbq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> skarpetki dla facetów
>
> Tak na marginesie jak wrażenia z noszenia ?

Masz jakies zdjecia tego?

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-09-06 08:48:37

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik xxl <a...@f...oik> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Czy ten nowy wynalazek jest noszony zarowno przez kobiety jak i facetów
?
> Z tego co widze przyjął sie dobrze u kobiet, ale w ofercie sa tez takie
> skarpetki dla facetów
Rozumiem, że masz na myśli stopki bawełniane? (bo np. w Petersburgu
kobitki noszą stopki z materiału, z którego zrobone są rajstopy. Noszą
stopki we wszystkich możliwych kolorach i, co gorsza, do maksymalnie
odkrytych sandałek, klapek itp i wygląda to imo tragicznie).
Ale stopki bawełniane sa jak najbardziej ok. Mój brat takie nosi i jest
zadowolony :))

> Tak na marginesie jak wrażenia z noszenia ?
Dla mnie są gut (ale tylko do butów przed kostkę bo do Martensów to tak
niekoniecznie).

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-09-06 09:01:28

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-06 08:19, Użytkownik xxl napisał:
> [...]
> skarpetki dla facetów
>
> Tak na marginesie jak wrażenia z noszenia ?

bardzo sypatyczna sprawa, zawsze mnie denerwowalo jak w lecie do
adidasow mialam zakladac skarpetki ktore siegaly mi pod kolano, takie
pozwijane wzbudzaly u mnie wstret, a podciagnete na max nie wchodza w
gre (trudno bylo kupic fajne krotke damskie skarpetki), a te stopki sa
super bo jakos nie umiem sie przestawic na noszenie adidasow na gola
stope, troche to dla mnie niehigieniczne. a teraz tych stopek mam cala
mase, bardzo fajne sa te ktore maja pod spodem naklejone gumowe (takie
jak dla dzieci) rozne wzorki, mozna w nich chodzi bez papci po domu ...:)

pozdr

1. Data: 2004-09-06 09:15:25

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy ten nowy wynalazek jest noszony zarowno przez kobiety jak i facetów ?
> Z tego co widze przyjął sie dobrze u kobiet, ale w ofercie sa tez takie
Rajstopowych nie noszę, ale bawełniane - owszem. Mi najbardziej pasują do
butów sportowych, widziałam na siłowni, że panowie też takie noszą. But
wygląda jak na gołej stopie, a gdy go zdejmujemy czeka na nas niespodzianka
:)

> Tak na marginesie jak wrażenia z noszenia ?
super :) na początku trochę mi się ściągały z pięty, ale opanowałam pewien
patent i działa.

Pzdr
For

1. Data: 2004-09-06 10:31:44

Od: "Anuk" <a...@l...CIACHTO.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> super :) na początku trochę mi się ściągały z pięty, ale opanowałam pewien
> patent i działa.
>
> Pzdr
> For

Jaki patent?
An

1. Data: 2004-09-06 21:59:17

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuk" <a...@l...CIACHTO.com.pl> napisał w wiadomości:

> Jaki patent?

Może głupi, ale u mnie działa. Podklejam zapiętkę obustronną taśmą klejącą
:) Nie próbowałam zdejmować butów w gościach i chyba jednak nie spróbuję.
Mam inne pytanie z serii skarpetkowej: widział ktoś może w Warszawie (lub w
Toruniu) skarpetki z pięcioma palcami i skarpetki do rolek?
Tak to wygląda: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30297235

pzdr
For

1. Data: 2004-09-06 22:11:29

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4maleena" <f...@g...peel> napisał w wiadomości

> Może głupi, ale u mnie działa. Podklejam zapiętkę obustronną taśmą klejącą
> :)

Dla mnie makabryczny :-)))
Nie lepiej kupić większy rozmiar po prostu?

--
pozdrawiam, misiczka

moje aukcje na allegro:
499

1. Data: 2004-09-07 06:06:48

Od: "xxl" <a...@f...oik> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> "xxl" <a...@f...oik> napisał(a) wnews:chgvo9$sbq$1@nemesis.news.tpi.pl:
>
> Masz jakies zdjecia tego?

To cosik takiego http://www.istore.com.pl/prods/116729.jpg

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-09-06)
APLETIF - odchudzanie!
Pomocy, alergia czy co???
katalog 11 - avon
tatuaz-tanio-gdzie-w-wa