Pomocy, alergia czy co???

1. Data: 2004-09-05 19:01:01

Temat: Pomocy, alergia czy co???
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. słuchajcie, coś dziwnego sie dzieje, wczoraj rano obudziłam sie z
okropnie swwędzącymi powiekami, myślałam, że mi nie jakoś, a le dzisiaj jest
jeszcze gorzej, do tego pieką mnie już, a skóra sie zrobiła jakaś taka
szorstka i sucha jak pergamin? Co to może być, i przede wszystkim co z tym
robić? Piję wapno, na wypadek, gdyby to było jakeis uczulenie, ale na co?
Oczu nie malowałam od czwartku, a jedyne czyms marowałam powieki to krem na
naczynka Erisa, ale smaruję się nim od miesiąca i nic nie by ło. Teraz
tylko nakładam grubo Lipobase, bo to przecież neutralne jest, a ja tą skorę
mam taką suchą, ale to się pogarsza, nie ma żadnej wysypki ani nic, wczoraj
była tam normalna skóra, tylko lekko czerwona, dzisiaj juz czerwone jest
mocniej, no i szorstkie jak mówiłam. Poza tym podpuchło trochę, najchętniej
oczy trzymałabym zamknięte cały czas.
Help, jak ktos miał coś takiego, albo zna się na tym i wie czym to
potraktować to proszę o pomoc, bo ja sobie te ślepia wydrapię!
Maga

1. Data: 2004-09-06 07:01:13

Temat: Re: Pomocy, alergia czy co???
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mysle ze to moze byc uczulenie na krem. mozesz uzywac kosmetyk latami i
nagle sie uczulic. nie ma reguly. radzilabym ci isc do lekarza.
pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-09-06 12:25:45

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ja mysle ze to moze byc uczulenie na krem. mozesz uzywac kosmetyk latami i
> nagle sie uczulic. nie ma reguly. radzilabym ci isc do lekarza.

Ehh, przykre by to było, bo ja właśnie powieki mam jakieś takie najbardziej
naczynkowe. Chyba sie trochę poprawia, wczoraj leżałam z rumiankowymi
okładami na oczach, a rano wstałam z lewym okiem mocno spuchniętym. Jednak
już nie swędzi tak strasznie i widzę, że to suche i szorstkie się zaczyna
złuszczać, wizualnie też wygląda dużo lepiej. No nic, zobaczymy, tylko
kurcze jak to sprawdzić, czy to ten krem czy nie on, żal mi go odstawiać,
chociaż nie kocham go za bardzo, ale wielu osobom na naczynka pomógł. Ja nim
cała twarz smaruję i wszystko jest ok.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-09-06 13:40:08

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już nie swędzi tak strasznie i widzę, że to suche i szorstkie się zaczyna
> złuszczać, wizualnie też wygląda dużo lepiej.

ja i tak bym sie wybrala do lekarza. mam sporo doswiadczen z uczuleniami
wiec wiem ze lepiej sprawdzic bo rownie dobrze mozesz byc uczulona na jakis
pokarm.

> [...]
> chociaż nie kocham go za bardzo, ale wielu osobom na naczynka pomógł. Ja
czy ja dobrze rozumiem: krem do twarzy stosujesz na okolicje oczu i powieki?

> Pozdrówka.
> Maga

pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-09-06 17:10:55

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ja dobrze rozumiem: krem do twarzy stosujesz na okolicje oczu i
powieki?

Generalnie to nie, ale o tym kremie to nawet nie wiem czy można powiedzieć,
ze jest do twarzy, mowię tu o Pharmaceris z 1% wit. K. Piszą po prostu, że
na naczynka, wylewy podskórne, stłuczenia nawet, pajączki i takie tam. W tej
serii np. Eris nie mażdnych specjalnych kremów do okolic oczu, zresztą w
ogóle poza chyba Ziają, to nie znam nic takiego, czym by można naczynkowe
powieki traktować. W podobny sposób, czyli na twarz i powieki zużyłam
Angioeksperta Dermedica, który ma dużo wyciągów roślinnych i niektórych
uczula i też mi nic nie było, tyle że nie pomógł, więc kupiłam tego Erisa.
Pozdro.
Maga

1. Data: 2004-09-06 20:14:25

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczula i też mi nic nie było, tyle że nie pomógł, więc kupiłam tego Erisa.

w takim razie odstaw narazie krem i obserwuj swoja skore.
pozdtawiam Ela

1. Data: 2004-09-06 20:21:06

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w takim razie odstaw narazie krem i obserwuj swoja skore.
> pozdtawiam Ela

Tak właśnie zrobiłam, tzn. jeżeli chodzi o powieki, to już nie smaruję ich
od soboty tym kreem, reszta twarzy nie narzeka, chociaż wysuszyła się jakoś
ostatnio, ale to nie moze być od tego, bo ten krem to jest właśnie gneralnie
za tłusty dla mnie, a teraz wchłania się błyskawicznie, aż dziw.
Maga

katalog 11 - avon
tatuaz-tanio-gdzie-w-wa
zakupy na allegro