skierowanie!!!

1. Data: 2004-04-13 11:00:13

Temat: skierowanie!!!
Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
mam pytanie czy lekarz prywatny moze dac mi skierowanie do panstwowej
instytucji....
chodzi mi o to ze jak pojde prywatnie do lekarza i on da mi skierowanie np.
na posiew moczu czy moge go zrealizowac bezplatnie.

Z gory dzieki
pozdrawiam
kolin

2. Data: 2004-04-13 11:11:35

Temat: Re: skierowanie!!!
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sieja wrote:

> [...]
> chodzi mi o to ze jak pojde prywatnie do lekarza i on da mi skierowanie np.
> na posiew moczu czy moge go zrealizowac bezplatnie.

Jeśli dany gabinet nie ma podpisanej umowy z NFZ, to trzeba za zlecone
badania zapłacić we własnym zakresie.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-04-13 11:17:03

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w takim raie czy prywatny (ktory nie ma podpisanej umowy z NFZ) moze wydac
skierowanie do szpitala panstwowego??

pozdrawiam kolin

4. Data: 2004-04-13 11:20:56

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sieja wrote:

> w takim raie czy prywatny (ktory nie ma podpisanej umowy z NFZ) moze wydac
> skierowanie do szpitala panstwowego??

To akurat może :)

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Czy wizyta u seksuologa wymaga skierowania od lekarza?
SEROXAT - jaka jest cena tego leku?
rozjaśnianie owłosienia na nogach
Ból w okolicy cewki moczowej. co jest:( ??
Skad raport badan klinicznych?