składnik rakotwórczy w szamponach

1. Data: 2001-06-14 12:16:20

Temat: składnik rakotwórczy w szamponach
Od: "Livia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjechała moja przyjaciółka ze Stanów, która twierdzi, że składnik o
nazwie : Sodium Laureth Sullate (SLS) zawarty w szamponach do włosów jest
rakotwórczy. Czy jest ktoś na grupie kto by potwierdził tę informację ?
Pozdrawiam Livia

2. Data: 2001-06-14 20:34:38

Temat: Re: składnik rakotwórczy w szamponach
Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak naprawdę to dużo rzeczy jest rakotwórczych,
ale tym się akurat nie przejmuj

darek

bądź co bądź kosmetolog

3. Data: 2001-06-15 09:50:24

Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nazwie : Sodium Laureth Sullate (SLS) zawarty w szamponach do włosów
>jest rakotwórczy. Czy jest ktoś na grupie kto by potwierdził tę

Jejku, w tych Stanach to jacys przewrazliwieni ludzie zyja. Ostatnio
sama dalam sie nabrac na posta o dezodorantach i raku piersi, teraz
znowu szampony. Niedlugo bedzie mydlo i pasta do zebow ... Albo co
gorsza dobiora sie do czekolady, warzyw, owocow, moze pralek lub
telewizorow.
Nie bede takich rzeczy przyjmowac do wiadomosci i umre moze szybko ale
szczesliwie.
D.

4. Data: 2001-06-15 13:31:15

Temat: Rak a smalec
Od: "Marek Forban" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedz mniej smalcu(chyba,że będzie to"smalczyk babuni" i karkówki(nie szkodzi
wyłącznie k a r k ó w e c z k a),białego chleba(nie szkodzi c h l e b u ś b
i a ł y) i tortów,mniej zabielanych śmietanką(bo szkodzi śmietana, a nie
"śmietanka")a możesz gwizdać na te "gupstwa"w szamponach...
Wax

5. Data: 2001-06-16 21:53:38

Od: "Noctee" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yeah , na cos trzeba ,nie?
Azbest , fajki ,rozumiem ,ale mydlo ,szmpon ,herbata , a moze jeszcze piwo?!
Nie dajmy sie zwariowac !!!
Piotr Sowa

6. Data: 2001-06-16 22:34:15

Od: "Livia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Noctee" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Yeah , na cos trzeba ,nie?
> Azbest , fajki ,rozumiem ,ale mydlo ,szmpon ,herbata , a moze jeszcze
piwo?!
> Nie dajmy sie zwariowac !!!
> Piotr Sowa

:o)
Pozdrawiam Livia

7. Data: 2001-06-19 11:16:37

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sama dalam sie nabrac na posta o dezodorantach i raku piersi, teraz
^^^^^^^^^^^^^^^^

Moja znajoma przez kilka dni "umierała ze strachu" , kiedy wyczuła guzy po
pachami. Po wizycie u lekarza zmieniła dezodorant i pomogło - ponoć "limfa
się zatrzymała" (tak jej lekarz obrazowo wyjaśnił) .

Coś w tym może jednak być !

"Jadarek" - Dariusz Kral

8. Data: 2001-06-19 17:42:29

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek napisał(a):

> Moja znajoma przez kilka dni "umierała ze strachu" , kiedy wyczuła guzy po
> pachami. Po wizycie u lekarza zmieniła dezodorant i pomogło - ponoć "limfa
> się zatrzymała" (tak jej lekarz obrazowo wyjaśnił) .

Te guzy to miała od swojego własnego potu a nie od dezodorantu...Pewnie rzadko
się myła na dodatek.

Pozdrawiam,
Kaja
--
f...@f...pl
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa

9. Data: 2001-06-19 19:43:31

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Te guzy to miała od swojego własnego potu a nie od dezodorantu...Pewnie
rzadko
> się myła na dodatek.

Jak juz wczesniej pisałam to właśnie antypespiranty są przyczyną ów zgrubień
po pachami ponieważ wstrzymują pocenie, a co się z tym wiąże odkładanie się
szkodliwych toksyn. Brud nie jest przyczyną wspomnianego wczesniej
zgrubienia.
Dla tych co nie wiedzą : Limfa to płyn ustrojowy krążący w układzie
limfatycznym, posredniczący w wymianie składników między krwią i tkankami,
składajacy się z osocza i krwinek, głównie limfocytów, chłonka.
Pozdrawiam margaretka

10. Data: 2001-06-20 06:34:00

Temat: Odp: szkodliwości
Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Livia <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9gaa
49$4u9$...@n...tpi.pl...
> Przyjechała moja przyjaciółka ze Stanów, która twierdzi, że składnik o
> nazwie : Sodium Laureth Sullate (SLS) zawarty w szamponach do włosów >jes
t rakotwórczy.

Użytkownik Livia <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9gf2
o0$ikl$...@n...tpi.pl...
Jak najbardziej prawda. Mam przyjaciółkę, która używa tylko i wyłącznie sod
oczyszczonej, która nie hamuje pocenia, ale neutralizuje nieprzyjemny
zapach. Ostatnio zawitała w Polsce (bo mieszka w Stanach) i nie zabrała ze
sobą sody ponieważ bała się, że może mieć problemy na lotnisku (podejrzenie
o narkotyki :o), soda w pudełku... ). Użyła antypespirantu i udowodniła mi
,
że jest to szkodliwe.

Livia, czy Twoja przyjaciółka z Hameryki przywiozła jeszcze jakieś
zdobycze medycyny z lepszego świata? ;-)
Pozdrawiam
Asia

Kobiecy problem
Dowod naukowy na to, ze pijacy mleko zyja dluzej Re: From the BBC - Taller people 'live longer'
Purpurowa angina
Jestem alergikiem!!!
Gronkowiec u dziecka - pomocy!