sklep ogrodniczy

11. Data: 2004-09-17 21:14:27

Temat: Re: sklep ogrodniczy
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:cifj89$gsu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
Jak

> http://www.rosarium.com.pl/
>
> http://www.kwietnik.com.pl/
>

> Ale tanio nie jest. Jednak róża Louis Odier warta jest grzechu:-)
> Albo Abraham Darby:-)
>
> Niestety rośliny kupowane wysyłkowo zawsze będą droższe:-(
> Moim skromnym zdaniem jeśli nie szuka się jakichś specjalnych rarytasów
> to lepiej pojeździć po okolicznych szkółkach i poszukać na własną
> rękę. Jednak najważniejsze to wiedzieć przynajmniej mniej więcej
> czego się szuka:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Marto
Mniej więcej wiem czego szukam, dlatego tak bardzo byłam zawiedziona tym, co
oferował sklep ogrodniczy w moim mieście. O szkółkę ciężko w mojej okolicy,
ale mam na oku jeszcze jeden sklep z roslinami. Asortyment tam maja duzy.
Dla mnie nawet ogromny. Jutro pojadę, popatrzę. Nie chce kupować tego co
jest, chcę kupic to, co sobie wymysliłam. W miare odporne na mróz i nie
wymagajace fachowości (choć mysle, ze róża to roślina właśnie dla znawców, a
nie dla amatorów). Po lekturze stron internetowych wybrałam kilka odmian.
Twoje propozycje tez dopisałam do listy:) Drukowanymi literami, jak
wszystkie, które polecili mi grupowicze:). Bardzo sobie cenie Wasze uwagi.
Mam nadzieje, że gdy juz będe wiedziała cokolwiek, choćby tyle, aby umieć
zadac pytanie, to pomożecie mi odpowiadając na moje (i nie tylko moje)
pytania. My poczatkujący bardzo wiele czerpiemy z Waszych rozmów
Pozdrawiam MZ

12. Data: 2004-09-17 21:20:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-09-17 21:23:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadac pytanie, to pomożecie mi odpowiadając na moje (i nie tylko moje)
> pytania. My poczatkujący bardzo wiele czerpiemy z Waszych rozmów
hehe
zalewa bo Zalewska
:)

14. Data: 2004-09-17 21:28:27

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]

Zaraz zalewa:))) tak tylko podlizać sie chciałam, ale sie wydało:))))
No przeciez serio mówiłam, czytam was nałogowo, nawet notatki robie ...

15. Data: 2004-09-17 21:45:19

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <m...@w...pl> wrote in message

> Szkółka ... teraz musze sie dowiedzieć gdzie jej szukac. I najbardziej sie
> boje, ze w szkółce zaczną mi zadawać pytania, a ja ... no a ja profan
> jestem.

Tym sie absolutnie nie przejmuj. To nie egzamin. Ty jestes klient.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-09-17 21:51:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest to, ze wszyscy moi znajomi maja działki rekreacyjne, czysto
> rekreacyjne. Drzewka, trawka ławeczka.

To co to za rekreacja? Nuda i tyle.

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2004-09-17 21:56:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymagajace fachowości (choć mysle, ze róża to roślina właśnie dla znawców, a

Jesli chcesz odporne na mroz i nie wymagajace fachowosci, to
radzilbym jakies pnace
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/roza_pn.j
pg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/roza_pn1.
jpg
(tylko nie przejmij sie niedawna dyskusja na temat ich
ciecia), a jeszcze lepiej roze pomarszczone (Rosa rugosa)
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/majcz03/rugosa.j
pg

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2004-09-17 22:07:01

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:PVI2d.46688$787.33616@fe2.columbus.rr.com...
> "Monika Zalewska" <m...@w...pl> wrote in message

> Tym sie absolutnie nie przejmuj. To nie egzamin. Ty jestes klient.

> [...]

Bardzo, bardzo dziekuję:) Michał sprawił, ze z dumy sie wyprostowałam aż:)
Pomarszczona mam na swojej kartce też:)
Pnacych sie boje jakby ... ale dopisze.
No i wracajac do działek moich znajomych. nuda i to przez duze N. Jedyna co
moja najznajomsza znajoma robi na swojej działce to kosi trawę i grabi
liście. Ja tak nie chce!!!!
Pozdrawiam MZ

19. Data: 2004-09-17 22:08:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <m...@w...pl> writes:

> Mniej więcej wiem czego szukam,

Powiedz, czego szukasz, a może gdzieś się trafi.. To jest mafia --
jak nie wierzysz, zapytaj w Krzywaczce :-). Co prawda jeszcze nie
Rodzina (vide Ojciec Chrzestny), ale tu na ogół jedno drugiemu pomaga.

Pozdraiwam,
Grzesiek
--
Pewien zbrojarz--betoniarz spod Limy