sklepy AGD w Wawie

1. Data: 2002-06-19 09:41:27

Temat: sklepy AGD w Wawie
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam do was takie pytanko, jakie polecacie w Wawie sklepy AGD. Chodzi mi
glownie o sklepy z pralkami (mama postanowila zakupic ARDO). Jak na razie to
tylko EuroAGD odwiedzila, ale moze sa jakies inne sklepy, z nizszymi cenami.
:)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-06-19 09:51:45

Temat: Re: sklepy AGD w Wawie
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> napisał w wiadomości
> [...]
> glownie o sklepy z pralkami (mama postanowila zakupic ARDO). Jak na razie
> tylko EuroAGD odwiedzila, ale moze sa jakies inne sklepy, z nizszymi

Polecam Ratex-Plus na Domaniewskie róg Postępu. Jeśli kupujesz za gotówkę,
to możesz ponegocjować cenę.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2002-06-19 11:12:31

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> wrote in message
> [...]
> glownie o sklepy z pralkami (mama postanowila zakupic ARDO). Jak na razie
> tylko EuroAGD odwiedzila, ale moze sa jakies inne sklepy, z nizszymi

Pamietam, ze hurtownie Szron byly dosc tanie. Ja do niej dojezdzalem
kolejowa. Ponadto mam ulubiona hurtownie Vox s.c.. Jak pojedziesz do nich na
okecie do hurtowni to dostaniesz cene hurtowa ktora jest godna uwagi. Jedyny
feler dla ciebie: Ardo nie prowadza. Maja strone i-netowa www.voxsc.com.pl i
mozna z tamtad cennik sciagnac.

vpw

1. Data: 2002-06-19 18:38:54

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czasem tańsze rzeczy niż w Euro można znaleźć w Media Markt (Al. Krakowska
np.)

Magda

1. Data: 2002-06-19 22:05:30

Od: "Norman" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glownie o sklepy z pralkami (mama postanowila zakupic ARDO). Jak na razie
> tylko EuroAGD odwiedzila, ale moze sa jakies inne sklepy, z nizszymi

Polecam sklep Avans na Rakowieckiej dostałem tam rabat na lodówkę i co ważne
nawet nie byłem w tym sklepie. Po prostu zadzwoniłem powiedziałem co chcę,
panowie przywieźli i zapłaciłem przy odbiorze, transport z wniesieniem też
był gratis.

Norman

1. Data: 2002-06-21 20:24:09

Od: "Mariusz B." <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Polecam:
http://agdrtv.prv.pl/
korzystałem i jest super

Mariusz

> [...]
> glownie o sklepy z pralkami (mama postanowila zakupic ARDO). Jak na razie
> tylko EuroAGD odwiedzila, ale moze sa jakies inne sklepy, z nizszymi

Kontakt w puszce ?
zmywarka Bosch SRS 4672EU (szer. 45)
Pralka Zanussi IZ10 lub IZ12
Firanki w okolicach Katowic
~~~~SZUKAM WSPOLLOKATORKI ~ SZCZECIN~~~~