sklepy wolnoclowe

1. Data: 2002-11-07 14:49:45

Temat: sklepy wolnoclowe
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypuszczam,ze czasami jezdzicie za granice....na promach itd. sa sklepy
wolnoclowe gdzie mozna kupic troszke taniej kosmetyki z "wyzszej polki" z
zwiazku z tym mam pytanie.czy ktoras z was moze wybiera sie w najblizszym
czasue za granice?mam kilka zamowien..oczywiscie za posrdenictwo odwdziecze
sie....
pozdrawiam
Biedronka

1. Data: 2002-11-08 07:37:49

Temat: Re: sklepy wolnoclowe
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> Ja lece do Francji w styczniu.
>
> No i moge pomoc oczywiscie.
> Zwlaszcza dziewczynom z Krakowa:) Ale nie tylko:)

OOo... Skakanka:-) Juz wrocilas?

Moze ja bym sie zalapala na taka pomoc. Tylko musze najpierw wymyslic co
konkretnie chce;-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-08 09:47:39

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja lece do Francji w styczniu.
>
> No i moge pomoc oczywiscie.
> Zwlaszcza dziewczynom z Krakowa:) Ale nie tylko:)
>
> Kaska

To ja też bym chciała, tylko najpierw musze chorubsko zwalczyć, bo teraz to
kiepsko mi idzie.

Hanuś

1. Data: 2002-11-08 11:44:48

Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również chcę sie podpiąć pod wolnocłowe zamówienie Venezia Laura
Biaggiotti. Jeżeli jesteś tak dobra na priva sposób przekazania kasy i
transport.
poazdrawaim katarzyna

1. Data: 2002-11-08 11:47:11

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamo to ja moze biznes otworze?:)

Proponuje tak:
jak juz powiedzialam lece tam dopiero w styczniu (pod koniec).
Nie zapamietam teraz na pewno co chcecie, a jesli napisze - zgubie przez ten
czas na sto procent.
Dlatego bardzo Was prosze - w styczniu dajcie znac co chcecie.
Tylko ze obawiam sie ze od dziewczyn, ktorych nie znam bede musiala wziac
kase wczesniej.
Dlatego mi dziwnie, bo te dziewczyny beda musialy mi zaufac (stad pisalam o
dziewczynach z krakowa ktore znam)
Jesli ktoras z Was zaryzykuje - to w styczniu pogadamy.
Ale ja bym nie zaryzykowala;) Co nie znaczy ze nie chce pomoc.

Kaska

1. Data: 2002-11-08 20:36:28

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Ja lece do Francji w styczniu.
> No i moge pomoc oczywiscie.
> Zwlaszcza dziewczynom z Krakowa:) Ale nie tylko:)

Mam pytanie. Ile w ogole tansze sa te kosmetyki w sklepach wolnoclowych,
bo zupelnie nie mam pojecia? Np. perfumy?
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-08 21:36:39

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak najlepsze lotnisko na robienie tego typu zakupow to Okecie oraz lotniska
USA, to tak z tych lotnisk na ktorych bywa sie najczesciej. Pewnie jakies
wschodnie sie pod ta kategorie zalapia.
Nalezy tez pamietac ze na mocy traktatu z Schoegen zniesiono duty free w
obrebie UE, zatem pomysl zakupow moze ne byc trafionym.
Pozdrawiam
K.

Krem nawilżający do twarzy dla faceta
KOSMETYCZKA W WAWIE