skoczek mi wskoczył :((((

1. Data: 2004-05-14 21:11:24

Temat: skoczek mi wskoczył :((((
Od: "Wiesia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak podejrzewam - malutkie coś na spodzie liścia różanego, a na wierzchu
malutkie białe kropeczki wzdłuż nerwu głównego :((((

Pssikać cholerę Decisem czy Talstarem? A nieopodal rosnie Abraham Darby i
Graham Thomas od Marzeny z Żar... Profilaktycznie też trzebaby chyba,
coooo???

Boletusie, poradź!!

Wiesia

2. Data: 2004-05-14 21:19:59

Temat: Re: skoczek mi wskoczył :((((
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia napisał:
> [...]
>
> Pssikać cholerę Decisem czy Talstarem? A nieopodal rosnie Abraham Darby i
> Graham Thomas od Marzeny z Żar... Profilaktycznie też trzebaby chyba,

Jak juz psikać to Decisem - skoczek ma ok 3 mm,jest białoawo zółtawy -
z Twojego opisu by się zgadzało że to ten bydlaczek.
Szkoda by było takich pięknych róż.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-05-14 22:54:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak juz psikać to Decisem - skoczek ma ok 3 mm,jest białoawo zółtawy -
> z Twojego opisu by się zgadzało że to ten bydlaczek.
> [...]

No tak, Decis'em 2,5 EC w stężeniu 0,03-0,05 %.

Pozdrawia po przerwie boletus

4. Data: 2004-05-15 06:46:57

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jak juz psikać to Decisem - skoczek ma ok 3 mm,jest białoawo zółtawy -
> z Twojego opisu by się zgadzało że to ten bydlaczek.
> Szkoda by było takich pięknych róż.

Ojej, ja też mam, a czy można Karate? Bo to tylko mam w domu.
Pozdrawiam, A.

5. Data: 2004-05-17 17:09:21

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ojej, ja też mam, a czy można Karate? Bo to tylko mam w domu.
> Pozdrawiam, A.

ja popsikałam karate, było poniżej 20oC
pomogło

pozdr
Ania

6. Data: 2004-05-17 17:17:20

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek <a...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>
>
> Ojej, ja też mam, a czy można Karate? Bo to tylko mam w domu.
> Pozdrawiam, A.

Jak Karate nie pomoże to postrasz boletusem. Na pewno podziała.
;-)

pozdr. Jerzy

7. Data: 2004-05-23 20:08:29

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c8as30$nqf$1@inews.gazeta.pl...
> Jak Karate nie pomoże to postrasz boletusem. Na pewno podziała.
> ;-)
>
> pozdr. Jerzy

Jest to jakieś wyjście z sytuacji ;)
Pozdrawiam, A.