skorzystanie z ubezpieczenia

1. Data: 2005-06-06 19:31:31

Temat: skorzystanie z ubezpieczenia
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pewnie bardziej na inna grupe - ale to proste pytanie,
wiec mysle, ze spokojnie ktos podpowie.
Zalozmy, ze jest szkoda (zalanie mieszkania). I mieszkanie
zalane i zalewajace jest ubezpieczone. Czy mozna skorzystac
z obu ubezpieczen do zlikwidowania szkody zalanego?
(de facto i tak odzyskane srodki nie beda odtworzeniowe na
pewno..) Pytam tak naprawde z ciekawosci, nie wiem czy
tak mozna/sie robi/etc

Sierp

2. Data: 2005-06-06 20:49:01

Temat: Odp: skorzystanie z ubezpieczenia
Od: "Agnieszka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie można . Odszkodowanie idzie regresem z polisy osoby która zalała
mieszkanie. We wniosku poszkodowany jest zobowiązany do podania czy sprawca
miał ubezpieczone mieszkanie i podpisuje się pod tym jeśli nie to idzie to z
jego polisy.
Agnieszka

3. Data: 2005-06-06 22:54:45

Temat: Re: skorzystanie z ubezpieczenia
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sprawca
> miał ubezpieczone mieszkanie i podpisuje się pod tym jeśli nie to idzie to

aha, czyli jezeli zalano mi mieszkanie, to ja ide wypelnic papiery
i wpisuje, ze sprawca mial ubezpieczenie? musze wiedziec, jakiego
ubezpieczyciela? czy sprawca musi sie podpisac gdzies?

Sierp

4. Data: 2005-06-07 07:10:52

Od: "Larek" <marek.lang.wyt-nij-to[malpa]aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
> i wpisuje, ze sprawca mial ubezpieczenie? musze wiedziec, jakiego
> ubezpieczyciela? czy sprawca musi sie podpisac gdzies?

Dalece korzystniej dla Ciebie będzie, jeśli sprawca napisze Ci oświadczenie,
a Ty bedziesz komunikował się z jego ubezpieczycielem. Ty jako pokrzywdzony
masz większe prawa, jeśli remont jest przeprowadzany z OC sprawcy. Jeśli
będziesz remontował mieszkanie korzystając ze swojej polisy, to co prawda
Twojemu ubezpieczycielowi przysługuje prawo regresu, ale jesteś ograniczony
zapisami OWU.

Pozdr,

Marek

zwężanie swetrów