skręt włosów-preparaty

1. Data: 2003-07-22 20:00:42

Temat: skręt włosów-preparaty
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie o preparat poprawiający skręt włosów. Otóż mam już dość
nieskutecznego (mleczka itp.) i męczącego (szczota okrągła i suszarka)
prostowania włosów. I postanowiłam spróbować pójść w drugą i te fale i
gdzieniegdzie loczki podkreślić. Czy macie jakieś sprawdzone preparaty do
tego typu zabiegów? Wolałabym za średniej półki, bo jak będą nieskuteczne to
mała strata.
dzięki za wszelakie odp. pozdrófka

1. Data: 2003-07-22 20:17:05

Temat: Re: skręt włosów-preparaty
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

magnolijka wrote:

> [...]
> tego typu zabiegów? Wolałabym za średniej półki, bo jak będą nieskuteczne to

Hm, ja stosuje pianke i termoloki. Ostatni zakup - termoloki Babyliss
Rapide, 260zl w Auchan a nagrzewaja sie w 9 minut! Po moich
trzydziestominutowych starociach to wrecz predkosc swiatla.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-22 21:06:09

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Hm, ja stosuje pianke i termoloki. Ostatni zakup - termoloki Babyliss
> Rapide, 260zl w Auchan a nagrzewaja sie w 9 minut! Po moich
> trzydziestominutowych starociach to wrecz predkosc swiatla.

Jaki skręt wychodzi? Małe loczki czy fale?

Mam taki sam problem jak mognolijka. Niby kręcone ale jakoś tak nieładnie :(

Sandra

1. Data: 2003-07-22 21:15:26

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Jaki skręt wychodzi? Małe loczki czy fale?

Zalezy od nakrecenia, rozczesania, utrwalenia i pogody. Jak nie jest
wilgotno i goraco na dworze, roztrzepie wlosy zamiast rozczesywac,
trzymam dluzej i dam zelu albo lakieru, to moge uzyskac loczki. Jesli
cos z tych warunkow nie jest spelnione, najpozniej po polgodzinie beda
fale (ale tez ladne).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-23 07:54:53

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie wiem czy dobrze przeczytałam? 260 zł????????

Dziewczyna prosila o coś taniego... no z resztą, 'tani' to też pojęcie
względne.

M.

A może znacie jakieś preparaty wspomagające naturalną tendencję włosów do
kręcenia / falowania - bez koniecznosci hydrolokowania...?

1. Data: 2003-07-23 08:02:05

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pianka do wlosow kreconych z welli
mnie pomaga
tyle ze ja mam bardzo krecone i chodzi mi o ot bym ni emiala szopy na glowie
i zaobserwowalam cos takiego, ze jak naloze ta pianke, pozniej splucze wlosy
i pozostawie do wyschniecia, co jakis czas potrzasajac, to mi sie robia
takie smieszne spiralki.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-23 08:18:01

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wlosy
> i pozostawie do wyschniecia, co jakis czas potrzasajac, to mi sie robia

Dzieki. Ja póki co gniotę kudełki na żel, po wyschnięciu i rozczesaniu nie
są już druciano-proste i są puszyste. Hm.... :-) Ciekawe czy ta pianka ich
nie obciąży. A dlaczego ją spłukujesz?
Poza tym włosy mam nieznośne. Jak je podcięłam na jesieni tak się obraziły i
nie chcą się zakręcac (mam na myśli końce włosów, kóre od x-czasu mimo
podcinania kręciły się na jakichś 5-8 ostatnich cm długości). A teraz znowu
od spodu z jednej strony rośnie mi skręt (u nasady, a koniec jest prosty!)
Boże... czy to nie można tak po całości!?!?
Wrr..
M.

1. Data: 2003-07-23 08:35:11

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm raz ja splukalam.
Normalnei nie splukuje
ale po splukaniu zauwazylam dziwny efekt w postaci spiralek.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-23 17:15:03

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Sekret wrote:

> ja nie wiem czy dobrze przeczytałam? 260 zł????????
>
> Dziewczyna prosila o coś taniego... no z resztą, 'tani' to też pojęcie
> względne.

Um. Ty wiesz, co ta sa termoloki? Ja poprzednie 11 lat uzywalam, caly
czas jedne i te same. Prognozujac podobny czas uzycia, wychodzi jakies
dwa zlote na miesiac. A jeszcze biorac pod uwage, ze termolokami krece
sobie wlosy ja i mama...

Aha, a starych nie wyrzucamy, tylko oddajemy babci, ktora jest na
emeryturze i moze czekac te 30 minut na nagrzanie :) Czyli pewnie z 10
lat sie jeszcze przysluza.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-24 07:20:57

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Um. Ty wiesz, co ta sa termoloki?

często zadajesz pytania retoryczne?
Zadawanie pytań nie wymagających odpowiedzi to podobno oznaka ludzi
samotnych...

> Ja poprzednie 11 lat uzywalam, caly czas jedne i te same.

No u mnie nie upłynęło jeszcze lat 11, a i tak odstawiłam je po 3 latach jak
pocięłam włosy i odrosly podkręcone, ale macocha moja stosuje je nadal i na
prawdę jeszcze działają (i na pewno nie kosztowały 260zł....)

> Prognozujac podobny czas uzycia, wychodzi jakies
> dwa zlote na miesiac.

Ale przecież nie kupujesz ich na raty po 2 zł / 1 miesiąc?
Jej chyba chodziło o coś taniego,bo pieniądze musi wydać jednorazowo,a nie
jest pewna efektu.

M.

p.s. I tylko o ten przeogromny koszt mi chodziło :-)))

Co po depilacji?
Inglot
Jak zrzucic
sposob na pryszcze