Re: skrzypiące kolana

Data: 2012-10-13 16:13:31
Temat: Re: skrzypiące kolana
Od: Maciej <m...@g...com>

Hej,
Ja ze swojej strony mogę polecić Ci kilka praktyk, które wspomagają smarowanie stawów
oraz odbudowę kolagenu.
Oczywiście zanim cokolwiek zaczniesz robić - sprawdź, czy Ci to nie szkodzi na układ
pokarmowy (wrzody, refluks itp.).

1. Zażywaj za raz po głównym posiłku (aby uniknąć problemów z żołądkiem) witaminę C
1000mg/dzień (witamina C pomaga w produkcji kolagenu)

2. Polecam jeden z preparatów: "Flexit drink" lub "Collagen renover" - oba można
kupić w okolicach 40pln za puszkę 400mg. Z mojego doświadczenia chyba flexit był
trochę lepszy.

3. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie kolan (mogę to być tzwane ćwiczenia kledzika, ew.
wpisz w YouTube "strenghtening knees exercices" jest tam dużo ćwiczeń.