skuteczne samobojstwo

11. Data: 2004-11-02 21:41:49

Temat: Re: skuteczne samobojstwo
Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek S." <q...@p...fm> napisał w wiadomości
news:cm8guf$39i$2@news.dialog.net.pl...

> E tam - normalne - facet sie powtarza juz ktorys raz na tej grupje ( cos
> cienki z niego samobojca, bo on tak co pare tygodni chyba tu wraca ).
Jedyne
> co mozna powiedziec:
> Prosze, nie karmic trola! :-)
> --
> Jacek S.

Poprostu odporny na chemię :)))

12. Data: 2004-11-02 22:02:19

Temat: Re: Uprasza się: nie karmić trola.
Od: "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle pomysłów w nagrodach Darwina - może kompresor w dupę i poprostu
rozrywka na całego.

DEBILIZACJA SPOŁECZEŃSTWA POSTĘPUJE

13. Data: 2004-11-02 22:21:19

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Nov 2004 14:07:03 +0100, "JIMMYtm" <a...@n...pl> wrote:

>no w sumie pytanie chyba jak najbardziej na ta grupe. czyli tzw antymedycyna
>;)
>
>w jaki sposob sprawnie i szybko wyłączyć swoje funkcje zyciowe ?
>pytanie jak najbardziej powazne.

Pavulon

14. Data: 2004-11-03 07:13:04

Od: "JIMMYtm" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek S. wrote:

> E tam - normalne - facet sie powtarza juz ktorys raz na tej grupje (
> cos cienki z niego samobojca, bo on tak co pare tygodni chyba tu
> wraca ).

czy moglbys podac ID moich innych wiadomosci tego typu ?

> Jedyne co mozna powiedziec:
> Prosze, nie karmic trola! :-)

sam jestes troll.
Mnie naprawde ten temat interesuje, powiedzmy ze jest dla mnie na "czasie" a
niestety nie ma grupy "samobojstwo" wiec zapytalem tu. Pomyslcie czasem co
mowicie bo mozecie komus zrobic krzywde swym debilnym odpowiadaniem. Jezeli
ktos ma problem tego typu to albo poradzcie jak zyc (skierujcie na
odpowiednia grupe lub sami doradzcie) lub odpowiedzcie zgodnie z tematem
posta, a jak nie macie nic do powiedzenia to milczcie

--
Sprawdzone scenariusze telenowel !
Szybko, tanio, pewnie. - sprzedam

15. Data: 2004-11-03 08:36:43

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"RaMIK" <r...@o...pl> wrote in message

> 2. Ewentualnie położenie się na torach pociągowych (najlepiej
> wzdłuż jednego - wtedy ciało zostanie rozgniecione wzdłuż)

Ani mi się waż !!!!
Jechałem kiedyś dalekobieżnym, pod który jakaś idiotka się rzuciła.
Trzy godziny w polu staliśmy. Nie odprawiali podróżni modłów za spokój
jej duszy raczej...
Jak już musisz (to do przedpiścy), to przynajmniej nie angażuj w to
przypadkowych osób! Jak musisz oczywiście. Jeśli cały ten wątek nie
jest stworzony dla rozrywki przez znudzonego gnojka, który "miał
pomysła".

J.

16. Data: 2004-11-03 08:39:25

Od: "JIMMYtm" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> [...]
> przypadkowych osób! Jak musisz oczywiście. Jeśli cały ten wątek nie
> jest stworzony dla rozrywki przez znudzonego gnojka, który "miał

nie nie zostal.
ja tez wolalbym odejsc bez angazowania osob trzecich... samochod, pociąg ale
i wanna lub pistolet czy skok z pietra tez odpadaja. Chce odejsc spokojnie
sam w domu bez krwi... najlepiej po tabletkach. Chce sasnac i sie nie
obudzic bo zycie boli tak bardzo.....

17. Data: 2004-11-03 08:50:53

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JIMMYtm napisał:
> [...]
> spokojnie sam w domu bez krwi... najlepiej po tabletkach. Chce sasnac i
> sie nie obudzic bo zycie boli tak bardzo.....

Coś wydają się być kiepskie te Twoje scenariusze telenowel... ;)
--
pa, Basia, co lubi życie z wzajemnością :)

18. Data: 2004-11-03 09:06:17

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JIMMYtm" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i wanna lub pistolet czy skok z pietra tez odpadaja. Chce odejsc spokojnie
> sam w domu bez krwi... najlepiej po tabletkach. Chce sasnac i sie nie

A, znaczy tchórz....

Monika

19. Data: 2004-11-03 10:07:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JIMMYtm" <a...@n...pl> wrote in message

> ja tez wolalbym odejsc bez angazowania osob trzecich...

Acha, znaczy się rodziny/przyjaciół tez nie masz, nikogo twój czyn nie
zmartwi z takiego czy innego powodu, nikomu życia nie zakłóci,
oszczędności z przeznaczeniem na swój pochówek tez masz odłożone i
absolutnie wszystkie sprawy uporządkowane? Bo tylko tak sobie mogę
wyobrazić _faktyczne_ nieangażowanie osób trzecich.

J.

20. Data: 2004-11-03 10:17:05

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Proponuję włożyć głowę do miski ustępowej i p...lnąć w nią z góry deklem

Pozdr
Anna

badania krwi
badania krwi