skuteczne samobojstwo

51. Data: 2004-11-04 21:50:13

Temat: Re: skuteczne samobojstwo
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cmdlvi$c4l$1@nemesis.news.tpi.pl> Norbert tako rzecze:

> Szklanka spirytusu to jak 1/2 litra wodki.... czy myslisz ze zaden Rosjanin
> nigdy do obiadku szklaneczki nie wypil?

Do obiadku? Na czczo może :-)
"Pośle pierwowo nie zakusywaju" Klasyki w szkole nie czytali? Szołochow
rosjaninem był, chyba wiedział co pisze

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

52. Data: 2004-11-05 15:32:20

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek S." <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> W jakim sensie nie wstanie? Że tak go "sieknie"? No to fakt - i kaca
będzie
> miał konkretnego...
> Ale że nie wstanie - znaczy zejdzie - no nie wiem...
> Dawno temu widziałem jak koleś kupił flaszke ( 0,5 litra ), zapytał
> wszystkich współkompanów kto che sie napić - nokt nie chciał, więc
wulgarnie
> stwierdził to i tamto, odkręcił i z marszu wypił całe 0,5 litra... Z tzw.
> "gwinta"... Żyje do dzisiaj i ma sie dobrze:) ( swoją drogą - niezły
> kozak... Do tej pory jak o tym myśle, to mnie cofa ).
> [...]

Widziałem kiedyś jak na promie wolnocłowym facet co miał wyczerpany limit na
wwóz wódy w kiblu w kilka minut walnął z gwinta litr fiodora. Kilka minut
póżniej padł na pysk. Załoga zniosła go na nabrzeże. Przespał sie godzinę na
cumach i specjalnie nie zygzakując poszedł do domu.

53. Data: 2004-11-06 13:36:09

Temat: Re: skuteczne samobojstwo [OT]
Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

JIMMYtm <a...@n...pl> wrote:

> Chce sasnac i sie nie obudzic bo zycie boli tak bardzo.....

Kobieta czy pieniądze?

--
Adam Wysocki ** http://www.gophi.apcoh.org/ ** news://news.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

54. Data: 2004-11-06 13:38:32

Temat: Re: OT Re: skuteczne samobojstwo
Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

JIMMYtm <a...@n...pl> wrote:

> nie kazdy ma ochote ciagle walczyc.

Depresja endogenna. Wynika z zaburzonej fizjologii mózgu. Z powodzeniem
można leczyć.

--
Adam Wysocki ** http://www.gophi.apcoh.org/ ** news://news.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
Koty na przykład kompletnie nie jarają mnie seksualnie.. (C) futszaK

55. Data: 2004-11-06 13:41:01

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

JIMMYtm <a...@n...pl> wrote:

> nie kazdy ma ochote ciagle walczyc.

Ale to można leczyć. Nie wiem, czy cierpisz na depresję wynikająca
z jakichś problemów, czy np. na depresję endogenną (wynikającą z
nieprawidłowej fizjologii mózgu). Wszystko można wyleczyć i nie
należy się tego wstydzić. Brak chęci do życia także jest zaburzeniem.

56. Data: 2004-11-07 04:37:00

Od: Monika Tarniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

RaMIK wrote:

> 4. Harakiri - też chyba niezłe, a napewno efektowne

Zeby szybko i elegancko nie da sie samemu.
Trzeba miec partnera ktory (najlepiej jednym ciachnieciem) zetnie glowe
jak juz kiszki beda na podlodze.

57. Data: 2004-11-07 21:33:17

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

POWAŻNIE:

Z całym szacunkiem, ale JESTEŚCIE POPIERDOLENI

wiele osób ciągle uskarża się nad swoją niedolą, niedoceniając darów, jakie
otrzymał wraz z przyjściem na ten świat. WASZE życie jest ogromną
wartością, pomimo, iż nie widzicie a może i nie chcecie zakosztować jego
walorów. Mówicie- nie, nie mogę tak żyć, nie dam rady, lepiej skończyć ze
sobą. Czy nie jesteści w tym przypadku samolubni? Czy nie macie dzieci,
bliskich, dla których jesteście może jedyną podporą i jedynym idolem? Może
właśnie Wasza walka, trud, upór i wysiłek dają IM siłę, wspierają, a może
także pomagają zapomnieć o troskach dnia dzisiejszego?

Wiadomym jest, że nie każdy dzień i chwila niosą radość i spokój, ale czy
nie warto dla tych kilku chwil przetrwać nawałnice? Czyż nie każdy z was
doznał bólu głowy lub zęba... a czyż nie każdy z was rozkoszował się
orgazmem? Porównajcie, czas trwania tych zjawisk oraz radość lub smutek z
ich odczuwania.

Jeżeli naprawdę nie dajecie sobie rady, poproście znajomych, wątpię aby w
polskich realiach sami się domyślili, że macie problemy, lub jeśli wiedzą,
pozwólcie aby sami chcieli ingerować w wasze życie. Oni Wam pomogą i zrobią
tyle, na ile zechcecie.

Świat jest piękny, kolorowy i niestety,

tylko dla żywych.

Nie dajcie się opętać. Zawsze może być lepiej, WASZE ŻYCIE JEST W WASZYCH
RĘKACH.

Pozdrawiam i zapraszam do najbliższego gabinetu psychiatrycznego,
ci lekarze pomogą przełamać Wam trudy dnia...

Student.

PS. W dobie komunikacji, zgiełku, jazgotu i natłoku informacji choroby
psychiczne (w tym depresja) są naturalnie i nie ma się czego wstydzić.

58. Data: 2004-11-07 21:41:29

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pavulon

Sorry, ale jesteś kretynem... czy wiesz jak działa ten środek?

Powoduje zwiotczenie mięśni, czego jesteś absolutnie świadomym (umierasz z
uduszenia, bez respiratora oczywiście) . Nie wiem, czy chciałbyć umierać w
ten sposób { wogóle temat jest chory i patrz mój poprzedni post}....

59. Data: 2004-11-08 07:06:55

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powoduje zwiotczenie mięśni, czego jesteś absolutnie świadomym (umierasz z
> uduszenia, bez respiratora oczywiście) .

jak ktoś sam świadomie wybiera śmierć, to niby dlaczego w czasie umierania
ma nie być świadomy tego co zrobił?

Nie wiem, czy chciałbyć umierać w
> ten sposób

ktoś w miarę normalny nie chce umierać
Poza tym osoba pytająca, nie chce nabrudzić (podcięcie żył czy skok z X
piętra nie wchodzi w grę) więc dlaczego nie Pavulon?

badania krwi
badania krwi
ważność dyplomu
szczepienia a oddawanie krwi