Re: słabe paznokcie

From: anek <a...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: słabe paznokcie
Date: Tue, 17 Sep 2002 14:07:08 +0200

dri wrote:

> to podziwiam - ja mialam strasznie zniszczone po tipsach,
> a nie nosilam ich zbyt dlugo, niestety moje paznokcie rosna w
> piorunujacym tempie i mase trzeba bylo uzupelniac praktycznie do 8 - 9
> dni,

ejze, niemozliwe... odrost do uzupelnienia nie wyrosnie szybciej niz po
2 tygodniach, nie ma takiej sily.

> a nie bylo mnie stac na wydatek rzedu 120 zl 3x w miesiacu-
> kosmetyczka wyznawala zasade, ze masy sie nie uzupelnia ale naklada
> calkiem nowa - a ja , sierota jedna , slepo wierzylam .

jak to???? rany, partacz nie manikiurzystka!!!! przeciez to w ogole
jakies nieporozumienie, mase sie spilowuje delikatnie i naklada nowa
warstwe, zeby zakryc odrosniety paznokiec....

> wiec w koncu
> postanowilam zadbac o kondycje portfela i zrezygnowalam z tipsow. a
> pazkokcie leczylam po nich dlugo :(

nie dziwie sie. po takim czyms ja bym zaskarzyla chyba babe do sadu
konsumenckiego...

xx.