słabe włosy

1. Data: 2010-10-22 10:17:15

Temat: słabe włosy
Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zauważyłam że moje włosy są słabe. Przy muciu i czesaniu duża ich
cześć wypada. Szybko się rozdwajają i łamią. Wiecie może w jaki sposób mogę
je wzmocnić? I jaka jest przyczyna ich wypadania ? Proszę o pomoc i z góry
dziękuje za odpowiedzi.

2. Data: 2010-10-22 10:32:56

Temat: Re: słabe włosy
Od: "aszumaszu" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cześć wypada. Szybko się rozdwajają i łamią. Wiecie może w jaki sposób
> mogę je wzmocnić? I jaka jest przyczyna ich wypadania ? Proszę o pomoc i z

Podejrzewam, że masz za mało witamin, polecam stosowanie szamponu
odpowiedniego do takich włosów oraz odżywek. Pozdrawiam.

3. Data: 2010-10-22 10:33:09

Od: "Licealistka16" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2012-04-19 07:40:53

Od: "kas.tak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim odżywki do włosów. Ja używam Garniera. Użytkownik

Pomóżcie :)
Pomóżcie ! :)
Sposób na tłustą cerę
Podkład matujący