"sledzik pod pierzynka"

1. Data: 2002-11-04 12:24:53

Temat: "sledzik pod pierzynka"
Od: "Rafal Nowakowski" <r...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku chce sie przywitac i powiedziec WSZYSTKIM czesc!
Mam problem:
Ostatnio spedza mi sen z powiek "sledzik pod pierzynka".
Czy moze ktos wie jak to pyszne danko sie robi?
Wiem, ze warstwowo poprzekladane sa sledziki, jajeczko, majonezik i ......
No wlasnie, co jeszcze? ( i w jakich proporcjach? )
Serdecznie pozdrawiam:-)

1. Data: 2002-11-04 12:42:46

Temat: Re: "sledzik pod pierzynka"
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Nowakowski" <r...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
[...]
> "sledzik pod pierzynka".[...] danko [...] sledziki, jajeczko, majonezik i

I moze seteczka wodeczki? Mamo, trzymaj mnie bo oszaleje. Nawet w
jadlospisie w przedszkolu i mojego syna nie pisza tak koszmarnie :(
Kelnerska maniera? ;)

Marta

1. Data: 2002-11-04 12:49:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy moze ktos wie jak to pyszne danko sie robi?
> Wiem, ze warstwowo poprzekladane sa sledziki, jajeczko, majonezik i ......

żółty ser, cebula

( i w jakich proporcjach? )

kwestia smaku
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-11-04 12:49:48

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MJ Skorupscy:

> I moze seteczka wodeczki? Mamo, trzymaj mnie bo oszaleje. Nawet w
> jadlospisie w przedszkolu i mojego syna nie pisza tak koszmarnie :(
> Kelnerska maniera? ;)

no i nieodłączny pawik.

No i do Rafała: co niektórzy (ja też) mają tu alergię ( z wysypką na
półd, twu pośladkach włącznie) widząc te zdrobnienia.
Nie możesz zjeść po prostu śledzia, musi być śledzik?

Waldek
PS przepisu nie znam, ale mogę poszukać.

1. Data: 2002-11-04 13:01:24

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wITAM,
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message

> żółty ser, cebula

i starte, ugotowane buraki

Pozdrawiam
Goska

1. Data: 2002-11-04 13:11:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> wITAM,
> Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message

> i starte, ugotowane buraki

Jakie buraki? Z burakami byłoby czerwone, a to jest żółtawe...

1. Data: 2002-11-04 13:12:45

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de>
napisał:

> no i nieodłączny pawik.
>
> No i do Rafała: co niektórzy (ja też) mają tu alergię ( z wysypką na
> półd, twu pośladkach włącznie) widząc te zdrobnienia.
> Nie możesz zjeść po prostu śledzia, musi być śledzik?

No to ladnie przywitaliscie Rafala na jednej z najbardziej sympatycznych
grup w Internecie :-/
Nakrzyczec, nakrzyczec i zostawić czlowieka bez pomocy...

Moj przepis na pysznego sledzika pod kozuchem (pod pierzynka) ;-)

2-3 filety sledziowe
1-2 marchewki
2 buraczki cwiklowe
1-2 cebule
2 jajka
1 jablko
majonez
zielenina typu: koperek, pietruszka.

Ugotowac buraczki cwiklowe, marchewke i jajka na twardo.
Wymoczone filety sledziowe rozdrobnic widelcem na male kawalki,
ulozyc na dnie salaterki.
Na to polozyc warstwe marchwi startej na tarce o malych dziurkach.
Wymieszac majonez z woda do gestosci smietany, posmarowac nim
warstwe marchwi. Nastepnie polozyc drobno posiekana cebule,
wyrównac powierzchnie salatki, posmarowac majonezem, potem
polozyc warstwe jablek startych na tarce o najmniejszych dziurkach,
znów warstwa majonezu, nastepnie warstwe buraczków cwiklowych
startych na tarce. Ostatnia warstwe posmarowac gestym majonezem
i odstawic salatke na kilka godz. do lodówki.
Przed podaniem udekorowac salatke jajkami i zielenina, w tym celu
oddzielic ugotowane bialka od zóltek, rozdrobnic widelcem lub zetrzec
na tarce i ulozyc dekoracyjna kompozycje np. szachownice + ozdoby
z zieleniny.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-04 13:16:00

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> No to ladnie przywitaliscie Rafala na jednej z najbardziej sympatycznych
> grup w Internecie :-/
> Nakrzyczec, nakrzyczec i zostawić czlowieka bez pomocy...

Hihi, ja nie krzyczalam ale jestem dzis w bojowym nastroju. I niech ktos
wyjedzie z pizza;)

Marta

1. Data: 2002-11-04 13:21:19

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MJ Skorupscy w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Hihi, ja nie krzyczalam ale jestem dzis w bojowym nastroju. I niech ktos
> wyjedzie z pizza;)

zaryzykuje:-))))))))))))

zapraszam na pizze:-PP

anya

1. Data: 2002-11-04 13:26:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aq5rrl$kfv$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Gocha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jakie buraki? Z burakami byłoby czerwone, a to jest żółtawe...

Ale fakt, że zapomniałam o jabłuszku... dzięki Lilla.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Impreza!