slimakow sa miliony...

11. Data: 2010-08-02 15:24:00

Temat: Re: slimakow sa miliony...
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
news:i34ttl$k84$1@news.onet.pl...
> jade sobie rowerem wśród łąk i widzę setki, tysiące ohydnych ślimaków
> przechodzących przez szosę.
> patrząc na kilka hektarów łąki po lewej i kilka hektarów ścierniska po
> prawej mogę tylko oszacować ich populację na tym małym wycinku naszego
> pięknego kraju na około milion.
> ile tego jest w skali powiatu, województwa, kraju?
> żeby oczyścić połowę podwórka zajęło mi miesiąc i 50 zł na trutki, ale
> ciągle przychodzą nowe.
> to jest horror, a rząd się tym nie zajmuje.
> to po jaką cholerę mamy to ministerstwo pasożytnictwa i rolnictwa?
> [...]

Czy to rząd lub ministerstwo Tobie na złość sprowadziło do Polski ślimaki
beżskorupowe?
A gdy byle szwejk na przepustce podłapie mendy to też rząd i ministerstwo
zdrowia ma się o niego zatroszczyć?

Pozdrawiam po prostu
skryba

12. Data: 2010-08-02 16:04:32

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
828.html?i=2
828.html?i=1

> Na szczury.

Czyli na bliźnich?

13. Data: 2010-08-02 17:27:57

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Jeże, sójki, sroki....... :-))), MK

nie wiesz gdzie można kupić 30 tysięcy jeży?

moon

14. Data: 2010-08-02 17:28:40

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy wrote:
> Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
>>

> Czy to rząd lub ministerstwo Tobie na złość sprowadziło do Polski
> ślimaki beżskorupowe?

Skoro nie sprowadziło to nie maja problemu?
Już wiem czemu rząd z grypą nie walczył,

moon

15. Data: 2010-08-02 17:33:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

828.html?i=2
828.html?i=1

> Czyli na bliźnich?

Dlaczego na priv?

Nie. Jestem Polakiem, a nie pejsakiem.

16. Data: 2010-08-02 19:23:43

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie sprowadziło to nie maja problemu?

A co, mają Tobie stadko kaczek kupić byś się pozbył ślimaków z ogrodu?

> Już wiem czemu rząd z grypą nie walczył,

Ja też nie walczyłem, bo w zupełności starczają stare, sprawdzone sposoby
domowe,
by na grypę nie chorować. W mojej rodzinie grypa jest przypadłością
nieznaną.

Pozdrawiam naturalnie
skryba

17. Data: 2010-08-02 23:43:29

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> A co, mają Tobie stadko kaczek kupić byś się pozbył ślimaków z ogrodu?

stado kaczek to możesz sobie przygotować na polowania dla nowego prezydenta.
ty masz jakiś problem z wybrażeniem sobie skali liczbowej?
a poza tym, kaczki jedzą ślimaki luzytańskie?
może predzej ślimaki zjedzą te kaczki.

a na raka nie macie czegoś?

moon

18. Data: 2010-08-03 07:00:30

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezydenta.
> ty masz jakiś problem z wybrażeniem sobie skali liczbowej?
> a poza tym, kaczki jedzą ślimaki luzytańskie?

Być może Ty nie masz problemu ale nakręcasz się nieźle.

19. Data: 2010-08-03 22:54:48

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Być może Ty nie masz problemu ale nakręcasz się nieźle.

bo nie lubię naszej ulubionej przypadłości narodowej - pieprzenia od rzeczy.
ja piszę "miliony", a ty mi o kaczce.
i tak jest zawsze w usenecie - depresyjne to trochę.

moon

20. Data: 2010-08-04 07:45:03

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> bo nie lubię naszej ulubionej przypadłości narodowej - pieprzenia od
> rzeczy.
> ja piszę "miliony", a ty mi o kaczce.
> i tak jest zawsze w usenecie - depresyjne to trochę.

Kaczka z pieprzem nadziewana jabłkiem - i owszem.
Depresję można leczyć np: spokojną pracą na działce - jeśli już taka
przypadłość Ciebie dopadnie.

Baseny ogrodowe Proteus, budowa basenów
Przycinanie sekwoi
grzyby gdzieś ruszyły?