Re: słodko, dziecinnie i infantylnie

From: <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: słodko, dziecinnie i infantylnie
Date: 5 Jul 2002 14:55:50 +0200

"Małgorzata Jakubowska" wrote:

> Jest znaczna różnica między Małgorzata a Gosia oraz Gosia a Gosiunia.
> Podpisuję się w sposób jakiego używam na codzień i nie wiem co
> oznaczać ma określenie, że coś prowokuję.
> Naturalnymi zdrobnieniami imion są Asia, Kasia, Basia itp., co innego
> z Asiunią, Basiunią i Kasiunią.

A Gosia jest zdrobnieniem od Malgorzaty. Pytasz po co zdrobnienia, uwazasz, ze
to dziecinada ale sama uzywasz jednego z nich. Niewazne, ze nie Gosiunia,
Gosiuchna czy inne. To moje zdanie.
Teraz co do pytania Twojego:
Imie/nick jest forma identyfikacji na grupie dyskusyjnej. Tutaj twarzy nikt nie
widzi, nie kazdy tez ma ochote przedstawiac sie imieniem i nazwiskiem. Wymysla
sobie wiec taka forme, która go odrózni od innych. Kasia, Asia, Basia uzywane
na codzien bylyby formami zbyt czesto powtarzajacymi sie - wiec z czasem szuka
sie czegos innego.
pzdr
agi