slodycze

31. Data: 2003-12-10 21:11:46

Temat: Re: slodycze
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Albo jak zacznie w jakim obcym języku do Ciebie gadać: takie np. essen!
> :-)

Eee... rozumiem :( Ale jakby tak po węgiersku? dało by się chiba
zignorować ;)

Eulalka

32. Data: 2003-12-10 23:20:09

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:br7nd2$p76$1@inews.gazeta.pl...

> problemu, by przyzwyczaic organizm i nie cierpiec z tego powodu, ze jadasz
2
> razy dziennie w dlugich odstepach czasu i nie sa to posilki "optymalne".
> Potrzeba jedynie konsekwencji - kazda przekaska w tzw. miedzyczasie
> powoduje, ze wybijasz sie z rytmu, a zoladek wczesniej zaczyna dopominac
sie
> o swoje. Musze konczyc, na obiadokolacje mamy dzis nalesniki, a ktos musi
je
> zrobic :)

O! Ja to potwierdzę, od czasu gdy wyszłam z domu, zawsze jakoś tak się
składało, że żyłam wg. pewnego schematu - najpierw były to posiłki w
stołówce internatu, potem w jadalni studenckiej, potem już rozkład dnia we
własnym domu.
Na ogół były to 3 posiłki o stałych porach - problem jest, gdy człowiek się
przestawia i trwa to jakiś tydzień, po prostu potem jest się głodnym o
konkretnej godzinie - jak się nie zje, to przechodzi i głód pojawia się
dopiero w porze następnego posiłku.
Żelazna zasada - nie podjadać.

Zauważyłam też, że zmiana rytmu owocuje lekkim przyborem masy ciała, jakby
zdezorientowany organizm gromadził zapasy na wszelki wypadek. potem to samo
znika w przeciągu miesiąca, dwóch. U mnie to było gdzieś w granicach 1,5 kg.
nie zauważyłam różnicy, jeśli chodzi o to co się je, ważniejsza była
regularność posiłków.

Sowa

33. Data: 2003-12-11 09:14:18

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> zależy jeszcze w którym;)))
> eat(I'm hungry!), mangiare(ho fame!), manger (j´ai faim!), comer(tengo
> hambre!), corroer(com fome!), kuszać(mienia choczetsia jesc!)...

Qrde jaki poliglota. Czy tylko tyle znasz?Czy moze wiecej? Tak tylko z
ciekawosci pytam, bo nie znalazalam w tych jezykach, ktore ja znam.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

34. Data: 2003-12-11 13:46:19

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Qrde jaki poliglota. Czy tylko tyle znasz?Czy moze wiecej? Tak tylko z
> ciekawosci pytam, bo nie znalazalam w tych jezykach, ktore ja znam.Hafsa

jag är hungrig!
hur manga sprak kan du?

hälsningar,
Adam

35. Data: 2003-12-11 13:51:04

Od: "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> wrote:
> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> jag är hungrig!
> hur manga sprak kan du?

nie wierze! blefujesz

--

Pozdrowienia
Hubertus Blues

36. Data: 2003-12-11 13:57:52

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:br9sob$14jm$1@news2.ipartners.pl...

> nie wierze! blefujesz

Tienes razon!
He desayunado mucho y aun no tengo hambre;))

Ahora estoy ocupado, no tengo ni rato libre.

Saludos,
Adam
EOT

37. Data: 2003-12-11 14:03:32

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 11 Dec 2003 14:51:04 +0100, na pl.misc.dieta, Hubertus Blues
napisał(a):

> nie wierze! blefujesz

Adam lubi sobie zapewne dobrze podjeść w różnych restauracjach.

puchaty

38. Data: 2003-12-11 14:04:04

Od: "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> wrote:
> [...]
>
> Tienes razon!
> He desayunado mucho y aun no tengo hambre;))
>
> Ahora estoy ocupado, no tengo ni rato libre.

powiedziałbym Ci coś
ale jak EOT to EOT
;(

--

Pozdrowienia
Hubertus Blues
mailto:HBedyk(AT)poczta.onet.pl
"Mówi się, że prawdziwa sztuka obroni się sama,
ale nie przede mną..." Sikora (kabaret "Potem")

39. Data: 2003-12-11 14:05:49

Od: "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> wrote:

> Adam lubi sobie zapewne dobrze podjeść w różnych restauracjach.

ciekawe czy jada tez w restauracja dalekowschodnich
;)

--

Pozdrowienia
Hubertus Blues
mailto:HBedyk(AT)poczta.onet.pl
"Ciekawe co tym razem za sygnatura zostanie wylosowana?"

40. Data: 2003-12-11 14:26:11

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

[...]