słowniczek- cd.

1. Data: 2003-01-14 11:37:23

Temat: słowniczek- cd.
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Powiesiłam wersję hiszpańską- na razie jest haft, szydełko i druty. Mam
prośbę: jeśli znacie ten język, sprawdźcie, bo robiłam to trochę po
omacku :) (za słówka też się nie obrażę)

http://republika.pl/floralia/hiszpanski2.html

Do wersji ang. dodałam słówka dotyczące robótek z koralików i zaczątki
kategorii "świece". Linków też jakby trochę więcej ;)

Nadal czekam na propozycje słówek itp.

Pozdrawiam
Julita

ps. Czy wiecie może, jak wyprodukować chińską czcionkę? Mam słówka
"haft" i "szycie", tyle że nie bardzo potrafię je wsadzić do komputera.

J.

1. Data: 2003-01-14 12:00:38

Temat: Re: słowniczek- cd.
Od: "Iweczka" <I...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ps. Czy wiecie może, jak wyprodukować chińską czcionkę? Mam słówka
> "haft" i "szycie", tyle że nie bardzo potrafię je wsadzić do komputera.

Julita, robisz świetną robotę.
Tak trzymaj!

Pozdrawiam.
Iweczka - antytalent do języków obcych.

1. Data: 2003-01-14 12:44:59

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka.........podrzucan Ci linki........i martw się co z tym
zrobić.........:)))

http://www.zhongwen.com/
http://www.chinalink.de/sprache/dict.html
http://www.chinlex.de/

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-01-14 13:17:27

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Julka.........podrzucan Ci linki........i martw się co z tym
> [...]
A ja jak znajde troche czasu, to sie zabiore za wloski... Kiedys sie uczylam,
poza tym slownikow u mnie dostatek i wymyslilam, ze wysle znajomyj do Wloch
zeby sprawdzili.
Swietny pomysl z tym slowniczkiem!!!
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-01-14 13:43:41

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://szukaj.reporter.pl/index.php

....to też może się przydać.są światowe(narodowe
wyszukiwarki)........korzystam z tej stronki w moich poszukiwaniach

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-01-15 02:39:12

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:

> [...]
> uczylam, poza tym slownikow u mnie dostatek i wymyslilam, ze wysle
> znajomyj do Wloch zeby sprawdzili. Swietny pomysl z tym

Dzięki, dzięki, ja też co nieco z włoskim miałam po drodze, więc co
znajdę, to na stronce przywieszę :), a pomoc też się przyda :).
Na razie znalazłam dwie włoskie stronki i jutro będę się im przyglądać w
ramach rozrywki ;)
Pozdrawiam
Julita

sklep gobelinek