sklep gobelinek

1. Data: 2003-01-14 10:07:45

Temat: sklep gobelinek
Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamowilysmy sobie ze szwagierka kanwy z www.gobelinek.com.pl wczoraj
przyszlo, dzis bylam odebrac swoja czesc (wiadomo, koszty przesylki :-)))
zamowilam zielona kanwe, a ona zielona i granatowa. wszystko przyszlo w 7
dni (czyli chyba szybko). jestesmy zadowolon, ale Magda mowi, ze ta
granatowa to prawie czarna, trzeba sie wpatrzec, zeby zobaczyc granat (ja
nie widzialam, bo ptzywiozla mi tylko moja zielona).

ale ogolnie sklep polecam, jeszcze w nim zrobie zakupy.

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-01-14 10:39:20

Temat: Re: sklep gobelinek
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też u nich zamawiałam i dostawa była w 3 dni.bylam w
szoku......kupiłam białą,granatową i ten naturalny kolor.Granatowa już
wykorzystuję zamiast czarnej i jest oki.....jak dla mnie .

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-01-14 13:13:13

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bos" <b...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Ja też u nich zamawiałam i dostawa była w 3 dni.bylam w
> szoku......kupiłam białą,granatową i ten naturalny kolor.Granatowa już
> wykorzystuję zamiast czarnej i jest oki.....jak dla mnie .

A ja mam male pytanko, dotyczace haftowania na czarnej kanwie. Mam w planach
wyhaftowanie malej dziewczynki z jablkiem Decatrur, na czarnym tle. Ja tu
juz czarna Aide upatrzylam... no i powiedziano mi ze robotkowanie na czarnej
kanwie jest strasznie meczace do oczu :-( Ja po wypadku samochodowym w tym
roku mam cos o oczami :-(... ale strasznie chce ten obrazek wychaftowac,
uparlam sie na niego jak nie wiem co! :-)) wiec nie chce sobie tak latwo
odpuscic... Moze sobie wraz w ta kanwa szklo powiekszajace sprawic? Sama nie
wiem... a moze kanwe w normalnym kolorze kopic i wypelniac xxx obrazek w
calosci?

pozdrawiam serdecznie
Irenka (santafox)

1. Data: 2003-01-14 13:40:24

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Haft na czarnym lub bardzo ciemnym kolorze to koszmar-wiem cos o tym(moj
robótka na grznacie odpoczywa),slabo widac poszczególne miejsca wklucia i
wyklucia igly(ja klade pod robótke na kolana cos bialego-kartke,material
itd). to troszke pomaga.:)))))))))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-01-14 14:41:19

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sobie wraz w ta kanwa szklo powiekszajace sprawic? Sama nie
> wiem... a moze kanwe w normalnym kolorze kopic i wypelniac xxx obrazek w
> calosci?

Ja wyszywalam na bardzo ciemnym brazie (ciemna czekolada). Rzeczywiscie
meczy oczy. Ale... przeciez nie musisz tego skonczyc "za jednym zamachem"?
Wystarczy co kilka dni robic sobie przerwe (na przyklad na szydelkowe
serwetki z bialego kordonka albo jasnoblekitny sweterek :-))
Acha, i tez rozkladalam cos bialego na kolanach (recznik, kawalek plotna)
Jakos ... jasniej sie robilo!

Pozdrowienia
- Wiesia

1. Data: 2003-01-14 16:05:20

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irene wrote:
> [...]
> wiem... a moze kanwe w normalnym kolorze kopic i wypelniac xxx obrazek w

Ja sobie radze inaczej. Po prostu wyszywam obrazek na jasnej kanwie a
potem...pracowicie takze czarne tlo.

Grazyna

1. Data: 2003-01-15 09:03:45

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Ja sobie radze inaczej. Po prostu wyszywam obrazek na jasnej kanwie a
> potem...pracowicie takze czarne tlo.

I to jest wedlug mnie lepszy pomysl,
niz wyszywac na czarnej kanwie.

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-01-15 10:02:46

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grazyna <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> Ja sobie radze inaczej. Po prostu wyszywam obrazek na jasnej kanwie a
> potem...pracowicie takze czarne tlo.

I Kota Gustawa tez tak masz zamiar robic?

Ilonka
ps: zbliza sie czas Kota Gustawa :-)))

1. Data: 2003-01-15 13:24:58

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Uzytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
>
> I to jest wedlug mnie lepszy pomysl,
> niz wyszywac na czarnej kanwie.

Kochani, wszystkim dziekuje!!! Ten pomysl wyszycia na jasnej kanwie w
przypadku mojego obrazka nie zbyt mi odpowiada :-( Jest tam zbyt duzo
czarnego tla, wiec zamacham ise igla, robiac taka ilosc czarnych xxx :-|
Wczoraj mnie olsnilo ;-)) ze moge to wyhaftowac nie na aidzie, a na innej
zadszej kanwie, takiej berdziej przejzystej ;-)... poprzednio ja farbujac na
czarno :-)) Nie wiem, czy ktos to juz robil, ale mi sie to wydaje sensowne
;-)) ... no a potem biale pod spod, xxx ciach-trach... i po bolu ;-))) Co wy
na to, probowal tak ktos??? Jak nie, to ja bede pierwsza :-))))

serdecznie pozdrawiam
Irena (santafox)

1. Data: 2003-01-15 16:57:50

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wy
> na to, probowal tak ktos??? Jak nie, to ja bede pierwsza :-))))

Ja kupilam rzadsza kanwe kupilam w Lnie Polskim bez problemu wiec moze sie
rozejrzyj - to nie bedziesz musiala farbowac

Magda (Bialystok)

Haftowane zdjecie i naniowe rozterki...
stronka
[OT] Wirus!