sluknia ślubna w rozmiarze xxl

1. Data: 2007-01-08 12:37:26

Temat: sluknia ślubna w rozmiarze xxl
Od: "klusia" <micit[kasuj]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Z racji tego ze postanowiliśmy zalegalizować nasz związek, mam duży problem
, ponieważ poszukuje zakładu , sklepu z sukniami ślubnymi w rozmiarze
powyżej 50.
Czy moglibyście polecić gdzie we Wrocławiu znajdę taki salon , który szyje
taki duże suknie ślubne i maja wprawę w szyciu tego typu ubranek

Może macie adresy sklepów internetowych gdzie można by pooglądać takie duże
cudeńka ?

pozdrawiam
Klusia

2. Data: 2007-01-08 12:43:02

Temat: Re: sluknia ślubna w rozmiarze xxl
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klusia" <micit[kasuj]@tlen.pl> napisał w wiadomości
> Z racji tego ze postanowiliśmy zalegalizować nasz związek, mam duży
> problem , ponieważ poszukuje zakładu , sklepu z sukniami ślubnymi w
> rozmiarze powyżej 50.

Ja nie z Worcka, ale w zeszlym roku bralam slub i z doswiadczenia wiem, ze w
sklepie-salonie slubnym suknie ogladasz i wybierasz, a potem i tak szyja ja
specjalnie dla Ciebie na wymiar. Dlatego sam rozmiar to nie problem.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-01-08 15:39:05

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taki duże suknie ślubne i maja wprawę w szyciu tego typu ubranek
> Może macie adresy sklepów internetowych gdzie można by pooglądać takie

Ja koniec końców szyłam sukienkę w Krakowie. Wybrałam sobie na tej stronie
taki model
http://www.splendid-gowns.com/pid,813,cid,51,lang,pl
,product.html?sidshop=ee0bdad8585a2a0426fd86ec4f543c
04&currency=PLN

i poprosiłam, żeby był do ziemi i z rękawkami.
Pojechałam raz, żeby wzięli ze mnie miarę, drugi do przymiarki i już.
Wszyscy się zachwycali, że tak pięknej i oryginalnej sukienki nie widzieli
:-) Ja byłam bardzo zadowolona, bo osoba moich gabarytów rzadko w czym
dobrze wygląda i dobrze się czuje, a ja czułam się w tej sukience bosko :-)

Tu są stricte ślubne
http://www.splendid-gowns.com/Suknie-Slubne/cid,45,i
ndex.html

A zdjęcia z mojego ślubu są tutaj
http://ignaszewska.nd.e-wro.pl/slub/slub.html

Aha, odradzam wizytę w salonie na Sokolniczej, bo chcieli tam ze mnie zrobić
grubą bezę :->
http://www.przewodnikmp.pl/oglo/slubne/salony_damski
e/anabel.php

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
"Dwie dziewczynki pluły z okna na przechodniów. Jedna dziewczynka była dobra,
druga zła. Zła trafiła trzy razy, dobra osiem. Dobro zawsze zwycięży zło"

4. Data: 2007-01-08 19:28:15

Od: "klusia" <micit[kasuj]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki zdjęcia obejrzałam bardzo ładne
a wlanie na sokolniczej byłam dokładnie w tym samym salonie i myślałam czy
aby nie tam uszyć sobie
sukienki :)
dzięki za przestrogę będę szukać gdzie indziej

pozdrawiam
Klusia

5. Data: 2007-01-08 21:47:23

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

klusia wrote:
> Może macie adresy sklepów internetowych gdzie można by pooglądać
> takie duże cudeńka ?

Moze tu znajdziesz inspiracje
http://www.bargainweddinggowns.com/psg.html
http://207.198.118.236/p_psg_6811.html

Zazula

6. Data: 2007-01-09 11:31:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jan 2007 13:37:26 +0100, klusia sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Czy moglibyście polecić gdzie we Wrocławiu znajdę taki salon , który szyje
> taki duże suknie ślubne i maja wprawę w szyciu tego typu ubranek

Salonu nie polecę, bo nie znam, znam natomiast zdolną krawcową, która
różniste suknie już szyła. Właściwie specjalizuje się w
ciężarnych pannach młodych (zdarzało się, że panna zaraz po weselu
rodziła, a w sukni wyglądała ślicznie), ale myślę, że zdolna
krawcowa poradzi sobie z każdym rozmiarem. Poszperam, może jeszcze mam
numer telefonu (dawno to było). Ja miałam kiecę po osobie, która szła
do ślubu w piątym miesiącu ciąży. Babka kiecę pięknie zwęziła,
kieca nie straciła fasonu i wszytko było kul. Ma swoją pracownię na
Nowym Dworze.
Jedna rzecz: baba ma mnóstwo zamówień, w związku z czym bywa
niesłowna. Wytrwale naciskana wywiązuje się z zadania.
Jeśli jesteś zainteresowana, wal na priv, może uda mi się znaleźć
namiary.

Krusz.

--
Kruszyna