sluzba zdrowia

1. Data: 2006-09-24 07:53:35

Temat: sluzba zdrowia
Od: "aga" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie o sytuacji w naszej służbie zdrowia?
aga

2. Data: 2006-09-24 09:20:15

Temat: Re: sluzba zdrowia
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myślicie o sytuacji w naszej służbie zdrowia?

Jako tako to polska służba zdrowia praktycznie nie istnieje, jedyne
konkretniejsze badania w jakimś normalnym
terminie można zrobić prywatnie.
Lekarze w państwówce są beznadziejni niedouczeni, aroganccy, nie pomagają, a
prawdziwe korzyści majątkowe otrzymują za machloje dotyczące kolejek do
leczenia.
W moim rodzinnym mieście szpital miejski ma taką reputacje, że ludzie boją
się do niego iść (z powodu
obaw o swoje życie - nie mówiąc już o zdrowiu).
Uważam iż państwowa służba zdrowia powinna być jak najszybciej rozwiązana,
poprzez przejęcie jej w ręce
prywatne.
Składki na ubezpieczenie zdrowotne(wcale nie takie małe) uważam za
bezpowrtonie stracone, a przy jakieś większej chorobie potencjalny pacjent i
tak nie otrzyma fachowej pomocy lekarskiej,bez dania lekarzowi łapówki.
Jednym słowem totalna klapa.
Jedynym wyjściem prywatyzacja.....!!!!!!!!!

Opinia moja nie wzięłą się z nikad, i jest wynikiem kilkumiesięcznego
leczenia mojej osoby w placówkach państwowej służby zdrowia.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-09-24 15:45:08

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):

> Jako tako to polska służba zdrowia praktycznie nie istnieje, jedyne
> konkretniejsze badania w jakimś normalnym
> terminie można zrobić prywatnie.
Nie wiń służby zdrowia, tylko chorych limitów NFZ i zasad ustalania
odpłatności za procedury - nikt nie chce za takie pieniądze pracować,
jak ma wybór.
> Lekarze w państwówce są beznadziejni niedouczeni, aroganccy, nie pomagają,
A w prywatnej służbie zdrowia, to niby kto leczy? Ci sami lekarze, ale
na 2 etacie!
> prawdziwe korzyści majątkowe otrzymują za machloje dotyczące kolejek do
> leczenia.
To już są pomówienia. Dotyczą jednostek, a nie całej służby i z racji
uogólnienia są niesprawiedliwe.
> [...]
> obaw o swoje życie - nie mówiąc już o zdrowiu).
> Uważam iż państwowa służba zdrowia powinna być jak najszybciej rozwiązana,
Współczuję.
> [...]
> tak nie otrzyma fachowej pomocy lekarskiej,bez dania lekarzowi łapówki.
Niestety taka sytuacja. Ale składki są małe. Pomyśl ile płacisz (razem z
twoim pracodawcą) na twoją emeryturę, a ile z tego dostaniesz - psi
grosz! Nawet teraz emerytura jest śmiesznie niska, co będzie za 10 - 20
lat, jak nie będzie młodych do płacenia podatków, a nie zrobią reformy
systemu emerytalnego???
> Jedynym wyjściem prywatyzacja.....!!!!!!!!!
Jestem za! Po stokroć ZA !!!!!!!!

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

4. Data: 2006-09-24 16:58:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Sep 2006 17:45:08 +0200, "Paweł W." wrote:

[...]
> To już są pomówienia. Dotyczą jednostek, a nie całej służby i z racji
> uogólnienia są niesprawiedliwe.

Karmisz trolla.
Nie ma sensu rozmawiać z takimi ludźmi, nic się im nie wytłumaczy, oni
nie chcą zrozumieć i nigdy nie zrozumieją. Ja w każdym razie już
przestałem i innym doradzam to samo.
Dla nich lekarze to najgorsze szumowiny - i niech tak sobie myślą, niech
plują, niech ociekają jadem, niech wyzywają od najgorszych. Kiedyś do
nas przyjdą i wtedy o dziwo będą się zachowywać jak ludzie. Bo będzie
chodziło o ich zdrowie. I pewnie nikogo z nich nie rozpoznamy. I dobrze.
I niech już tak zostanie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

5. Data: 2006-09-24 18:06:55

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co myślicie o sytuacji w naszej służbie zdrowia?
> aga

Polska służba zdrowia jest ciężko chora. Do takiej sytuacji doprawidzili
sami lekarze. To parzcież oni poza jednym wypadkiem / Cegielska /
będąc ministrami zdrowia,wiceministrami, są lekarzami, doprawidzili
do takiego stanu rzeczy. Zrobiono to celowo wczasach liberalnej
polityki wszystkich rządów po 1989 r.W mętnej wodzie łatwiej łapie
się ryby. Ministerstwo zdrowia nigdy nie opracowało podstawowych
przepisów dostosowujących służbę zdrowia do norm europejskich.
Pomysły chorego na alkoholizm ministra Z. Religi związane z
dofinsowaniem służby zdrowia przez pacjentów to próba urwania
się wisielca ze sznura.
Do polskiej służby zdrowia, należy wprowadzić młodych menadzerów
na zasadzie konkursów.
Lekarze powinni zająć się leczeniem pacjentów. Rząd i jego organy
z wymiarem sprawiedliwości, milicją powinni profesjonalnie zająć się
korupcją.
Wszystkie rządy po 1989 r. obniżały nakłady na służbę zdrowia,
z drugiej strony tworząc zbyteczne a drogie instytucje / kasy
chorych/

Ukłony

J.

6. Data: 2006-09-25 06:41:24

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nas przyjdą i wtedy o dziwo będą się zachowywać jak ludzie. Bo będzie
> chodziło o ich zdrowie. I pewnie nikogo z nich nie rozpoznamy. I dobrze.

Leczenie to jest po prostu usługa za którą powinno się płacić, tak samo jak
za naprawianie samochodów w
warsztacie, lub strzyżenie włosów u fryzjera, tylko że BEZ ŻADNYCH
pośredników typu NFZ.
Sytuacja w której płacimy REGULARNIE na jakieś ubezpieczenie zdrowotne,
które de facto jest
wyimaginowaną usługą (bo praktycznie w Polsce państwowa służba zdrowia nie
działa, a leczyć się trzeba
i tak prywatnie - na jakiś konkretniejszy zabieg trzeba czekać od pół roku,
do dwóch lat, podczas gdy wcześniej można sto razy odkorkować) jest po
prostu OKRADANIEM OBYWATELA. Na owe wyimaginowane usługi idą OGROMNE
państwowe pieniądze które są rozkradane w ZŁODZIEJSKIM systemie rozdzielczym
zwanym NFZ-em.
Przychodząc do doktora Z KASĄ od razu jesteśmy inaczej traktowani,
przychodząc BEZ jesteśmy ŚMIECIAMI.
Tak że dlatego jestem tak bardzo za PRYWATNYM lecznictwem, i za
zaprzestaniem OKRADANIA obywateli,
i za jak najszybszą PRYWATYZACJĄ !!!!!!!!!! służby zdrowia i za LIKWIDACJA
przymusowej składki na ubezpieczenie zdrowotne.
Państwowa służba zdrowia, i darmowe leczenie to jest FIKCJA !!!!!!!!!!!!.

P.S. Nie mam nic przeciwko zawodowi lekarza. Jest on bardzo szlachetnym
zawodem. Dobry lekarz to SKARB.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

7. Data: 2006-09-25 20:13:53

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):

> Leczenie to jest po prostu usługa za którą powinno się płacić, tak samo jak
> za naprawianie samochodów w
> warsztacie, lub strzyżenie włosów u fryzjera, tylko że BEZ ŻADNYCH
> pośredników typu NFZ.
Nie będę dalej cytował twojej wypowiedzi, bo jest OT. Idź na grupę o
podatkach, czy tym podobną. Ta grupa zajmuje się problemami zdrowotnymi.
Wszystkie inne dyskusje, które się tu pojawiają są OT.

Pozdrawiam
Paweł W.

--

Rozne rzeczy mi puchna - co to ?