Re: smaczne krzyzyki ???

From: Krystyna <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: smaczne krzyzyki ???
Date: Fri, 20 Dec 2002 03:37:05 GMT

Irene wrote:

> "Iloneska" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
PhotoID=9467>

> Jakie smaczne rekodzielo!!!... i ladne :-) Ja najpierw pomyslalam ze to
> jakis powiekszony odrazek do schematu :-))))Dla tych, kto nie zna
> rosyjskiego:
>
> Tort "Tamborek z wyhaftowana roza". Wszystkie ozbody wykonane sa z
> marcypanu. "Kanwa" zrobiona zostala tepa strona noza. Obrazek zostal
> nalozony za pomoca ciekiego pedzla...
No wlasnie tak czytam i nie moglam dojsc czym oni ten rysunek zrobili.
Dzieki bo bym sie pewnie nie dowiedzial, ucze sie rosyjskiego od sporej
chwili ale jescze jak widac slownik mi szwankuje.

Hejjjj
ps. zgodnie z zwyczajem rzycze wesolych swiat (jakbym nic juz nie
napisala)

A tak z innej beczki czy kturas z was nie ma gdzies w swoich zakamarkach
wykroju na gorset. Nie taki zwezajacy talie tylko taki bielizniany.
Potrzebuje do sukni i tak dlugo szukam ze doprowadzilo mnie to do
desperackiej decyzji by uszyc cos takiego.
Jakby ktos cos mial to bede szalenie wdzieczna.

--
=::Krystyna::=