smaczne krzyzyki ???

1. Data: 2002-12-19 08:05:46

Temat: smaczne krzyzyki ???
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<http://www.7ya.ru/photos/showphoto.asp?RubrID=2383&
PhotoID=9467>

;-)))))

pozdrowki
Ilona

1. Data: 2002-12-19 10:13:01

Temat: Re: smaczne krzyzyki ???
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ilonko....może byś tak pomyślała o odśnieżaniu Krakowa a nie podtykala nam
smaczne kąski.......:)))))))))))))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2002-12-19 22:20:13

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iloneska" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> <http://www.7ya.ru/photos/showphoto.asp?RubrID=2383&
PhotoID=9467>

Jakie smaczne rekodzielo!!!... i ladne :-) Ja najpierw pomyslalam ze to
jakis powiekszony odrazek do schematu :-))))Dla tych, kto nie zna
rosyjskiego:

Tort "Tamborek z wyhaftowana roza". Wszystkie ozbody wykonane sa z
marcypanu. "Kanwa" zrobiona zostala tepa strona noza. Obrazek zostal
nalozony za pomoca ciekiego pedzla...

serdecznie pozdrawiam
Irena (santafox)

1. Data: 2002-12-20 03:37:05

Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irene wrote:

> [...]
>
> Tort "Tamborek z wyhaftowana roza". Wszystkie ozbody wykonane sa z
> marcypanu. "Kanwa" zrobiona zostala tepa strona noza. Obrazek zostal
No wlasnie tak czytam i nie moglam dojsc czym oni ten rysunek zrobili.
Dzieki bo bym sie pewnie nie dowiedzial, ucze sie rosyjskiego od sporej
chwili ale jescze jak widac slownik mi szwankuje.

Hejjjj
ps. zgodnie z zwyczajem rzycze wesolych swiat (jakbym nic juz nie
napisala)

A tak z innej beczki czy kturas z was nie ma gdzies w swoich zakamarkach
wykroju na gorset. Nie taki zwezajacy talie tylko taki bielizniany.
Potrzebuje do sukni i tak dlugo szukam ze doprowadzilo mnie to do
desperackiej decyzji by uszyc cos takiego.
Jakby ktos cos mial to bede szalenie wdzieczna.

--
=::Krystyna::=
=::p...@i...pl::=

1. Data: 2002-12-20 10:57:13

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna" <p...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Dzieki bo bym sie pewnie nie dowiedzial, ucze sie rosyjskiego od sporej
> chwili ale jescze jak widac slownik mi szwankuje.

Kochani, jak sa jakies pytania odnosnie rosyjskiego to juz kiedys
proponowalam swoja pomoc :-) Wczoraj zerknelam na ta stronke z tortem... no
i cos mi tknelo zeby przetlumaczyc :-)) Jak cos znaleliscie interesujacego,
a z rosyjskim sa problemy, to piszcie do nie z pytaniami na priva, ja mam
rosyjski we krwi ;-)) i chetnie przetlumacze :-)

serdecznie i swiatecznie pozdrawiam
Irena

1. Data: 2002-12-20 14:32:11

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

, ja mam
> rosyjski we krwi ;-))
>
> serdecznie i swiatecznie pozdrawiam
> Irena

Jakim sposobem?
Agatek

szydełkowe obrazki
krosna do haftu
Upload 2002-12-19
dziwna kanwa
spodnie w stylu "hippie" - prosze o rady ;o)