Jak zrobić szalik?

1. Data: 2002-12-19 08:45:28

Temat: Jak zrobić szalik?
Od: "tsambika" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich na wstępie. Nawet nie wiedziałam, że taka fajna stronka
istnieje. Chciałabym zrobić szlik na drutach, taki długi z frędzlami na
końcach.Od niedawna robię na drutach, ale wychodzi mi to całkiem-całkiem.
Słyszłam,że taki szalik robi sie dość prosto i szybko (może udałoby mi sie go
zrobić przed świętami, byłby fajny prezent). Mam pytanie ile trzeba włóczki i
jak zrobić te frędzelki, ile oczek nabrać na druty. Z góry dziękuje za
odpowiedzi.

1. Data: 2002-12-19 10:33:51

Temat: Re: Jak zrobić szalik?
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

Ilosc wloczki, liczba oczek i czas robienia zalezy od jej grubosci.
Najlepiej spytac sie w sklepie, jesli sprzedawca ma pojecie to ci doradzi.
Jesli nie uda sie zdobyc odpowiednich informacji to pozostaje tylko
zrobienie probki. Nie wiem jak opisac robienie frendzli, ale moze znajdziesz
cos w domu z fredzlami?
Ja ostatni robilam z bardzo grubej welny, takiej o nierownym splocie.
Potrzebowalam do tego druty nr. 9 (grube jak palec) i zrobilam go przez
jeden wieczor.

Pozdrawiam

Monika

http://www.gazeta.pl/usenet/