smaczne skrzydełka

1. Data: 2005-11-17 19:39:33

Temat: smaczne skrzydełka
Od: "sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, jesli ktoś z tu obecnych dysponuje przepisem na smaczne
skrzydełka to byłabym wdzięczna za pomysły, pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2005-11-17 22:15:45

Temat: Re: smaczne skrzydełka
Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

sabina wrote:

> Witam serdecznie, jesli ktoś z tu obecnych dysponuje przepisem na smaczne
> skrzydełka to byłabym wdzięczna za pomysły, pozdrawiam serdecznie

Smaczne skrzydelka

Podzielic skrzydelka na kawalki, obtoczyc w mace i usmazyc na oleju z
wszystkich stron.

sos:
1 lyzka sosu sojowego
1 lyzka octu
2 lyzki cukru
3 lyzki ketchupu
1/2 szklanki soku ananasowego
1 lyzka startego imbiru
1 zabek czosnku

Czosnek posiekac, wymieszac z reszta, doprowadzic do wrzenia. Ulozyc
usmazone skrzydelka w naczniu do zapiekania, zalac sosem, piec w 180C
przez 20 minut, odwrocic, piec nastepne 15 minut. Podac z ryzem i
salatka z chinskiej kapusty.

MB

3. Data: 2005-11-18 20:21:52

Od: annanas <a...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smaczne skrzydelka

Wlasnie zrobilam i sa naprawde PRZEPYSZNE. Zastapilam tylko sok z
ananasa sokiem gruszkowym, gdyz tylko takim dyponowalam ale efekt i tak
byl super.

annanas

4. Data: 2005-11-19 01:37:40

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

annanas wrote:

> Wlasnie zrobilam i sa naprawde PRZEPYSZNE. Zastapilam tylko sok z
> ananasa sokiem gruszkowym, gdyz tylko takim dyponowalam ale efekt i tak
> byl super.
>
> annanas

Rzeczywiscie, sok moze byc i brzoskwiniowy, gruszkowy, nawet
pomaranczowy. Ja wole z ananasowym, bo lubie ten smak, ale mozna
spokojnie zastapic.
MB

5. Data: 2005-11-19 09:18:22

Od: "dzudzu [TM]" <dzudzu[TM]@humusy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> annanas wrote:
> Rzeczywiscie, sok moze byc i brzoskwiniowy, gruszkowy, nawet pomaranczowy.
> Ja wole z ananasowym, bo lubie ten smak, ale mozna spokojnie zastapic.

A bananowy może być?

dzudzu[TM]

Sos czosnkowy !!!!
Kebab