Sos czosnkowy !!!!

1. Data: 2005-11-17 19:15:18

Temat: Sos czosnkowy !!!!
Od: "MarcG" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez by sie przydał jakis dobry przepis na taki sosik !!!

2. Data: 2005-11-17 20:51:43

Temat: Re: Sos czosnkowy !!!!
Od: "Jacek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez by sie przydał jakis dobry przepis na taki sosik !!!

Ja robię na "oko" ale mniej więcej tak:
Czosnek polski, broń boże chiński:) zetrzeć na drobnej tarce, około 5-6
ząbków; śmietana 18% około 4 łyżki stołowe, jogurt naturalny 6 łyżek
stołowych, majonez 1,5 łyżki stołowej, pieprz świeżo zmielony, sól do smaku
i suszona bazylia w ilości wedle uznania. Wszystko wymieszać porządnie,
odstawić na 1-2 godzinki do lodówki a potem konsumować:) Sos taki według
mojej całej rodzinki jest najlepszy na świecie...

Pzdr
Jacek Szczecin

3. Data: 2005-11-17 20:56:42

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja robię na "oko" ale mniej więcej tak:
> Czosnek polski, broń boże chiński:)

No nareszzzcie ktoś czuje różnicę :)))
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2005-11-17 21:29:26

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 17 novembre 2005 ŕ 21:56:42, dans <dliqrt$2bg$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> No nareszzzcie ktoś czuje różnicę :)))

Ktora polega na.... ?

> Pozdrawiam, Agata

Ewcia

--
Niesz

5. Data: 2005-11-17 21:32:57

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> Czosnek polski, broń boże chiński:)

A jaki to chiński?

tapta (zaciekawiona)

6. Data: 2005-11-17 21:33:54

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 17 novembre 2005 ŕ 22:32:57, dans <dlisjp$fiq$1@achot.icm.edu.pl> vous
écriviez :

> A jaki to chiński?

> tapta (zaciekawiona)

pojdz tapto w me ramiona :)

Ewcia

--
Niesz

7. Data: 2005-11-18 12:05:49

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Le jeudi 17 novembre 2005 ŕ 21:56:42, dans
<dliqrt$2bg$1@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Ktora polega na.... ?

Chiński czosnek nie ma wyraźnego smaku, lekko zajeżdża czosnkiem ale z jakiś
dziwnym niezidentyfikowanym posmakiem... Robi się dziwnie ciemnozielony po
podgrzaniu, nie daje aromatu, jest ogólnie rzecz biorąc do kitu.
Poza tym, na zasadzie analogii (zaraz powiem jakiej) unikam wszelkich
produktów spożywczych z Chin.
Otóz miałam na zajęciach z pszczelnictwa jeden wykład ze zdjeciami o tym,
jak się tam produkuje miód i gdzie sie ustawia ule.
Przy autostradzie np :)))
Jako, żem ogrodnik, miałam też kiedys przed oczami zestawienie ilości
zużywanych nawozów sztucznych...
Dziękuję, postoję ;)
Chwała polskiemu czosnkowi za to, ze jest i smakuje jak czosnek smakować
powinien :)
Pozdrawiam, Agata

8. Data: 2005-11-18 12:07:01

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@S...pl> napisał w wiadomości

> A jaki to chiński?

To ten ładny, duży, równy. Polski jest mały, krzywy i ciężko sie obiera :)
Ja wolę pokląć nad małymi ząbkami i potem się rozkoszować smakiem ;)
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2005-11-18 20:25:06

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message
>Polski jest mały, krzywy i ciężko sie obiera :)

Zabek rozgniesc nozem (trzymanym "na plasko") albo nawet dlonia i lupinki same
odpadaja (czym swiezszy tym lepiej sie obiera.)

10. Data: 2005-11-19 09:35:56

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Ktora polega na.... ?

Chińskiego mozęsz 3 główki do akiego sosu wkitrać i zanic nie bedzie to sos
czosnkowy tylko czosnko podobyny.:) Polski pali jak palić czosnek powienien i
z polskiego mozana robić hardkorowe sosy czosnkowe:)Np:
czosnku ile kto lubi utrzeć z solą, zmiksowac zetrzec na tarcze czy jak ta
kto ma mozliwość, serek homogenizoawny naturalny, (ja używam takiego z globi
z 1 - ogólnie po wielu próbach uznalam ten za najbardziej mi odpowiadający)
Zmiksować czosnek z serkiem, posoliś, popieprzyć, lekko osłodziś i pokwaśnić
(czym kto kwaśnie) i mozna jakichś ziół mozna bez. Znika w minutę każda ilość.
AgaL biorąca sie właśnie za sosy:)

Kebab
obiad
przepis na kolacj
Fasolowa
szybkowar tefal clipso-instrukcja poszukiwana