Kebab

1. Data: 2005-11-17 19:13:18

Temat: Kebab
Od: "MarcG" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zna jakis idealny sposób na przygotowanie kebabu. Bardzo proszeo o jakies
smaczny przepis.

2. Data: 2005-11-17 19:57:44

Temat: Re: Kebab
Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcG <g...@t...pl> napisał(a):

> to zna jakis idealny sposób na przygotowanie kebabu. Bardzo proszeo o jakies
> smaczny przepis.
Kupić lot WAW-IST-WAW i tam pójść gdzieś albo bliżej:
Marszałkowska róg Świętokrzyskiej: są dwa koło siebie wybrac ten z lewej
strony albo JPII róg Nowolipie

3. Data: 2005-11-17 20:49:34

Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupić lot WAW-IST-WAW i tam pójść gdzieś albo bliżej:
> Marszałkowska róg Świętokrzyskiej: są dwa koło siebie wybrac ten z lewej
> strony albo JPII róg Nowolipie

Ten z lewej zawsze byl ok choc ostatnimi czasy coraz mniej miesa dają i
czesto sałata (lub ogorek) jest gorzka.

JPII rog Nowolipie: tam nie jadlem ale zaraz obok (30m w strone Ronda
Radoslawa) jest "LUXOR": dosyc czesto tam jadam i musze powiedziec, ze jest
smaczne i mieska nawet sporo (oczywiscie jak sie poprosi ;o)). Jedynym
minusem jest to, ze nie maja stalego przepisu na sos lagodny-czasem smakuje
wysmienicie a czasem jak smietana z wodą i odrobiną soli.

Mysle, ze nie o to chodzilo koledzie MarcG ale nie moglem sie powstrzymac
przed napisaniem.

BTW: najlepsze kebaby są w Berlinie.

Pozdrawiam,
Odi

4. Data: 2005-11-17 21:51:38

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odi <a...@i...pl> napisał(a):

> JPII rog Nowolipie: tam nie jadlem

Żałuj: jako nieliczni mają dwa opiekacze: na jednym mięso z kurczaka a na
drugim cielęco-baranie. Widziałem tam sporo Turków jedzących, więc jedzenie
musi byc zbliżoen do oryginału (oni oczywiście nigdy nie biorą kurczaka)

> [...]
> minusem jest to, ze nie maja stalego przepisu na sos lagodny-czasem smakuje
> wysmienicie a czasem jak smietana z wodą i odrobiną soli.

A ja nielubię Luxorów - jest ich dużo (chyba już ponad 10) w całym mieście i
poszli na ilość

> BTW: najlepsze kebaby są w Berlinie.
najlepszy kebab (Adana, rodzaj szisz-kebab) jadłem w Izmirze

5. Data: 2005-11-18 08:21:36

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcG <g...@t...pl> napisał(a):

> to zna jakis idealny sposób na przygotowanie kebabu. Bardzo proszeo o
jakies
> smaczny przepis.

GIYF

6. Data: 2005-11-18 08:59:50

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

turecky, dnia czw 17 lis 2005:

> [...]
> musi byc zbliżoen do oryginału (oni oczywiście nigdy nie biorą kurczaka)

Dlaczego "oczywiście nigdy nie biorą kurczaka"? IMHO najlepsza kuchnia
arabska to jest w Samirze (przy polach Mokotowski), tyle że to jest
libijska i stricte kebaba nie serwują, serwują za to inne smaczne
sandwiche itp.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

7. Data: 2005-11-18 11:07:19

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

> Dlaczego "oczywi=B6cie nigdy nie bior=B1 kurczaka"?

Bo to taki zastępczy produkt do oryginalnego kebaba baraniego. Zresztą ten
barani jest znacznie lepszy od kurczakowego.

8. Data: 2005-11-18 11:43:19

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcG" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> to zna jakis idealny sposób na przygotowanie kebabu. Bardzo proszeo o
jakies
> smaczny przepis.

www.kebap.pl

właśnie ...jak sie to powinno pisac...kebap czy kebab??

M.

obiad
przepis na kolacj
Fasolowa
szybkowar tefal clipso-instrukcja poszukiwana
Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA 4 CZESC ;)