smalec domowy

1. Data: 2004-12-01 10:38:00

Temat: Re: smalec domowy
Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ideogram wrote:
> Właśnie kroję słoninkę na domowy smalec, ale pomyślałam sobie: ech,
> znowu z cebulką :( Tradycyjnie wrzucam ząbek czosnku na czas topienia
> się słoninki, czasem jakąś wędlinkę, na koniec cebulkę, ale dziś mam
> ochotę na coś innego... Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego
> smaczku domowemu smalcu?

Jabłko wkrojone jeszcze.

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

1. Data: 2004-12-01 10:40:07

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ideogram wrote:
> [...]
> się słoninki, czasem jakąś wędlinkę, na koniec cebulkę, ale dziś mam
> ochotę na coś innego... Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego

Pieczarki, jablko, majeranek.
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-01 10:43:25

Temat: smalec domowy
Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
"Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

1. Data: 2004-12-01 10:44:48

Od: "Kaska W" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się słoninki, czasem jakąś wędlinkę, na koniec cebulkę, ale dziś mam
> ochotę na coś innego... Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego
boczek wedzony albo
koncentrat pomidorowy i troszke ostrej papryki

1. Data: 2004-12-01 10:45:34

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

ideogram wrote:
> [...]
> się słoninki, czasem jakąś wędlinkę, na koniec cebulkę, ale dziś mam
> ochotę na coś innego... Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego

jesli tolerujesz ostrosc to mozesz poeksperymentowac ze swieza czuszka
(jeszcze do kupienia)

wiku

1. Data: 2004-12-01 11:27:21

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 11:38, Użytkownik mojra napisał:
> ideogram wrote:
Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego

> Jabłko wkrojone jeszcze.
Aaaa, właśnie, zapomniałam o jabłuszku... Serdeczne dzięki :)

1. Data: 2004-12-01 11:27:30

Od: "Kaska W" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A papryka w owocu, czy sypka?
sypka 1-2 lyzeczki
> Koncentratu za to nigdy nie dawałam, pewnie nadaje lekko kwaskowy
> posmak?
kwasno-slodki
>I dużo tego?
tez 1-2 lyzeczki
Proporcje na ok dwie szklanki smalcu wagowo nie wiem:)

1. Data: 2004-12-01 11:28:42

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 11:44, Użytkownik Kaska W napisał:

> [...]

A papryka w owocu, czy sypka?
Koncentratu za to nigdy nie dawałam, pewnie nadaje lekko kwaskowy
posmak? I dużo tego?

1. Data: 2004-12-01 11:31:06

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 11:45, Użytkownik wiku napisał:

> ideogram wrote:
Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego

> jesli tolerujesz ostrosc to mozesz poeksperymentowac ze swieza czuszka
> (jeszcze do kupienia)

Hm, ostatnio jak byłam na ryneczku, to bardzo dziwnie na mnie patrzyli,
kiedy zaczęłam wypytywać o gatunek i rodzaj papryki :(
Ale trzeba przyznać, że to intrygujący pomysł... W której fazie
przygotowania wrzucić i jak dużo?

1. Data: 2004-12-01 11:33:19

Od: "Kaska W" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy to dodać? Razem z cebulką tuż przed zestawieniem z gazu, czy już
po?

Razem z cebulka

Konkurs kuchenny na pl.rec.ksiazki
Czekolada gorąca