śmierdzący fotel :-(

1. Data: 2004-12-03 22:30:12

Temat: śmierdzący fotel :-(
Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Mojej kocicy zdarzyła się 'awaria' na fotelu (znaczy kupę zrobiła, no).
Doczyściłam go oczywiście tak szybko, jak tylko zauważyłam, wytarłam
dokładnie kilka razy płukaną ściereczką z detergentem, teraz
potraktowałam to jeszcze Vanishem do dywanów i tapicerek. Ale kurczę -
ciągle czuć nieprzyjemny smrodek. Nie w całym pokoju - dopiero po
nachyleniu się nad 'skażonym' miejscem, ale w dalszym ciągu jest to
nieprzyjemne. Macie jakieś pomysły/rady?

Kami
______________________________
mailto: Kami_na_serwerze_Artura
GG# 436414 - tlen: kami_r

reklama: http://www.nadkole.net

1. Data: 2004-12-04 06:30:25

Temat: Re: śmierdzący fotel :-(
Od: "notabene" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie jakieś pomysły/rady?

W sklepach zoo sa preparaty do usuwania nieprzyjemnych
zapachow po kocich odchodach - niestety dosc drogie.
Troche tansze sa tzw odtsraszacze - popsikaj w miejscach
strategicznych zeby nie bylo powtorki... Dla czlowieka
zapach plynu jest niewyczywalny, a kot predzej peknie
niz sie tam zalatwi. Swoja droga ciekawe jak to dziala...

pz.

1. Data: 2004-12-04 10:24:17

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-04 11:43:46

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee... fotel chyba droższy, no i od kompletu :->
> Poszukam - zapewne w sklepach dla zwierząt?

Mysle, ze tu cos znajdziesz:
http://www.karusek.com.pl/index.php?cat=230&page=1

Edytka [edymon]

Fajny mam nosek?;-)
www.edytka.host.sk

TIME ALARM - komputerowy program ochrony domu.
czyszczenie terakoty z kleju do parkietu i lakieru
malowanie a tasmy
Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?