Beata Krupska

61. Data: 2007-07-19 22:13:29

Temat: Re: smoki
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:1...@f...net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> Znaczy, że o niby o mnie?
> Moze i tak...

ROTFL. Zmieniasz ksywkę? ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Należy na tyle się zestarzeć, na ile trzeba zmądrzeć
/Stanisław Wróblewski/

62. Data: 2007-07-19 22:13:36

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Lubiła mowić o sobie i ciągle się chwaliła.
> Ale najgorsze było to, że nikt nie chciał się z nią ożenić. Żaba była

Znaczy, że o niby o mnie?
Moze i tak...

--
s i w a

63. Data: 2007-07-19 22:18:27

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy frakcja śląska w osobie Hanki, Elżbiety i mojej funu nie wiedzi w
> smokach. Fun widzi frakcja warszawska.

Nie widzi.
A tak wogle to zona z Krakowa bodajże a się zafunowała ;-)

Sylwia

64. Data: 2007-07-19 23:45:19

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7onu5$nh1$...@n...news.atman.pl,
Szpilka <s...@s...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie widzi.
> A tak wogle to zona z Krakowa bodajże a się zafunowała ;-)

żona nie z Krakowa a z wogli jak widać ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Przestańcie poszukiwać prawdy, a zacznijcie nicować kłamstwo
/Stanisław Wróblewski/

65. Data: 2007-07-20 06:09:52

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] Znaczy, że o niby o mnie?
> Moze i tak...

Ś chyba na głowę upadła. Liczyłam na rozpętanie jakiego feministycznego
flejmiszcza przed piątkiem, ale z Was to takie koleżanki, że normalnie no.

Pozdrawiam
H.(to za to nie odpisujesz na maila? :>)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

66. Data: 2007-07-20 08:20:50

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2007 19:17:08 +0200, Xena napisał(a):

> Znaczy frakcja śląska w osobie Hanki, Elżbiety i mojej funu nie wiedzi w
> smokach. Fun widzi frakcja warszawska.
> Wot podziały ;-)

Stronnicze czy co??
--
Elżbieta

67. Data: 2007-07-20 08:22:46

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2007 00:13:36 +0200, siwa napisał(a):

> Znaczy, że o niby o mnie?
> Moze i tak...

Ale Ty chyba nie jedyna stara panna tutaj. Uderz w stół ;)
--
Elżbieta

68. Data: 2007-07-20 08:36:07

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:1ld28v1ct0ifg$....@4...ne
t,
Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a):

> Ale Ty chyba nie jedyna stara panna tutaj. Uderz w stół ;)

Ale Hankę lubią ;-D

PNMSP
Tatiana
--
Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodnosci,
bedzie nalezał do pozostalego procenta.

69. Data: 2007-07-20 08:45:36

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał
| Ja tylko wrednie przypomnę, że jesteście średnio trzykrotnie starsze
| niż target, który smoki mają wciągać. I żadne kremy tego już nie zmienią.

dooobre !
Obśmiałam się jak norka :)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

70. Data: 2007-07-20 08:46:00

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007, Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]> napisał(a)

> Ś chyba na głowę upadła. Liczyłam na rozpętanie jakiego feministycznego
> flejmiszcza przed piątkiem, ale z Was to takie koleżanki, że normalnie no.

Flejm jest dobry na wszystko ?
:)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!