Beata Krupska

81. Data: 2007-07-20 12:13:25

Temat: Re: smoki
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a)

> No, no. Może jestem stara panna, ale z piórem i polotem. A co.

Taka stara to ty nie jesteś. Wiem bo widziałem.
A co.
;-)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

82. Data: 2007-07-22 02:38:50

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:5...@f...net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> Ale mnie się boją :P

Chciałabyś ;-p

Tatiana (ja też )

--
Słowa to najpotężniejszy narkotyk znany ludzkości
/Rudyard Kiping/

83. Data: 2007-07-22 20:46:28

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Znaczy frakcja śląska w osobie Hanki, Elżbiety i mojej funu nie wiedzi w
> smokach. Fun widzi frakcja warszawska.

W niedzielne poranki "Sceny z życia smoków" czytał w Teleranku bodajże
Kowalewski. Robił to rewelacyjnie. Też mam sentyment.

Eulalka

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!