soczewki kontaktowe

1. Data: 2002-09-12 23:21:10

Temat: soczewki kontaktowe
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.Używam soczewek kontaktowych Focus Monthly Lenses.I czasami
zdarza sie,że jedna mi się po prostu przerwie,po zdjęciu z oka.Czy jest
jakiś szczególny sposób zdejmowania soczewek z oczu?Noszę kontakty od 2 lat
i co prawda zdarzyło mi się to dopiero kilka razy,ale czym to jest
spowodowane?
Acha,i jeszcze jedno!W jaki sposób mam myć soczewki?W instrukcji obsługi
jednych jest,że ruchami kolistymi w drugiej,że posuwistymi.Czy jest jakaś
różnica?
Będę wdzięczna za radę.
PZDR
Oliwka

2. Data: 2002-09-13 17:19:04

Temat: Re: soczewki kontaktowe
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno pytanie.
Co mam zrobić,gdy jak siedze przy kompie to mi strasznie oczy wysychają i
pieką,a soczewki robia się zamglone.Potem mam czerwone oczy.
Czy mam zdejmowac je podczas siedzenia przy kompie i zakladac okulary?
Strasznie mnie to wkurza
Prosze o radę
pzdr
Oliwka

3. Data: 2002-09-16 13:33:47

Temat: Odp: soczewki kontaktowe
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> napisał w wiadomości

> Acha,i jeszcze jedno!W jaki sposób mam myć soczewki?W instrukcji obsługi
> jednych jest,że ruchami kolistymi w drugiej,że posuwistymi.Czy jest jakaś
> różnica?

W jakims poradniku wyczytalem, ze posuwistymi. Uzasadnienie bylo takie, ze
tylko w ten sposob wygarniamy brudy poza soczewke, myjac koliscie jedynie je
maziamy po soczewce.

J.

4. Data: 2002-09-16 14:07:28

Od: "\(dh\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko w ten sposob wygarniamy brudy poza soczewke, myjac koliscie jedynie

Rychy koliste wykonuje się po spirali, więc też wygarnia się brudy.

5. Data: 2002-09-17 11:01:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(dh)" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Rychy koliste wykonuje się po spirali, więc też wygarnia się brudy.

Wszystko zalezy od tych ruchow. Ale to i w drugim przypadku tez jest wazne.
Cala dyskusja wiec jest chyba z cyklu "O wyzszosci swiat Bozego Narodzenia
nad Wielkanoca" :-)
Ja tam w kazdym razie wole wielkanoc! ;-)

Pozdrawiam

J.

okres+tabletki
Choroba Leśniowskiego-Crohna - jak leczyć ?
ból jajnika
Gdzie w Krakowie mozna sie zaszczepic przeciwko grypie ?
zapalenie trzustki