Re: soczewki kontaktowe, jak zmniejszyć koszty?

Data: 2000-06-14 15:58:12
Temat: Re: soczewki kontaktowe, jak zmniejszyć koszty?
Od: "Ania" <a...@e...pl>

"Monika Bujak" <b...@k...net.pl> wrote in message

> Mam wielka prośbę, podaj firmę tych soczewek. Dopiero sie przymierzam do
> zakupu i nie chce na wstepie przepłacić. Jeszcze jedno, moze wiesz czy te
> soczewki są również dla astygmatyków. Czy do miesięcznych również
potrzebne
> sa te wszystkie płyny?

Jedyne miesieczne soczewki dla astygmatykow o jakich slyszalam to Focus
Toric
firmy CIBA Vision. Sa ok. 30% drozsze od normalnych wiec beda pewnie
kosztowac
ok. 180 zl za 6 szt.
SLyszalam, ze astygmatyzm ponizej -1.0 cylindra nie kwalifikuje sie do
uzywania
soczewek z cylindrem, chociaz w Katowicach nalegano abym kupila takie z
0,75.
Byly o 100% drozsze i roczne (chcialam miesieczne). Od roku uzywam zwyklych,
nie
dla astygmatykow, a w okularach mam moj cylinder 0,75 i nie czuje roznicy.
Dlatego jesli masz mniejszy niz 1.0, to upewnij sie czy Focusy maja taki
parametr.
Zobacz tutaj:
http://www.focuskontakty.com.pl/soczewki.htm

Ania