soczewki kontaktowe - jakie, jakie koszty?

1. Data: 2001-05-05 15:06:14

Temat: soczewki kontaktowe - jakie, jakie koszty?
Od: "Janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie opinie na temat soczewek kontaktowych . Jakich unikać ,
jakie są dobre, jakie są koszty (badania, soczewek, utrzymania itp.)

Pozdrowienia dla grupy.

Janusz

2. Data: 2001-05-06 15:43:43

Temat: Re: soczewki kontaktowe - jakie, jakie koszty? +pytanie
Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka!
Piszę na priva bo wyszło długie ale tu wrzucę uwagę+pytanie ode mnie.

Moja uwaga [moze komuś sie przyda]:
Radzę być czujnym przy kupowaniu soczewek w paczce. Kupowałam Surevue
1-miesięczne--miła pani mówi, że paczka starcza na pół roku. BLA BLA BLA-mam
dwoje oczu, a w paczce jest 6 soczewek więc starczą na 3 miesiące!!!! [no
chyba że nie umiem liczyć...albo mam jedno oko ale o tym nie wiem;))))]
Powinna się spytać-na jedno oko czy obydwa, wygi soczewkowe zwykle wiedzą co
kupują, a początkujący zostaje zrobiony na perłowo-tak sie traci klienta!!!

Pytanie:
ktoś ma soczewki jednodniowe? ile kosztują i ile jest w paczce? [....i czemu
takie drogie...?;)))]

wszystkim ostrego widzenia:)))
pozdro
alda

Janusz napisał(a) w wiadomości: <9d14s5$pb5$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2001-05-09 09:20:01

Temat: Re: soczewki kontaktowe - jakie, jakie koszty?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesują mnie opinie na temat soczewek kontaktowych . Jakich unikać ,
> jakie są dobre, jakie są koszty (badania, soczewek, utrzymania itp.)
>
> Pozdrowienia dla grupy.
>
> Janusz

Ja używam Johnsona z filtrem UV. Jestem z nich zadowolona. Pierwsza wizyta
(badanie + 3 pary soczewek - dwutygodniowych + płyn odkażający) ok. 170 zł.

Czasem dla osoby która nie nosiła szkieł jest tzw. promocja pierwsza para za
darmo.

---=komputer a zdrowie=---
ortodoncja w wawie
anoreksja
Nie czytaj. Stulejka robiona specjalnie!!!!
Czy embrion ludzki jest człowiekiem...