sok pomidorowy

1. Data: 2000-09-14 05:59:54

Temat: sok pomidorowy
Od: "Goru" <r...@k...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam prosbe, czy ktos moze mi podac przepis na sok pomidorowy.
Jak zrobic i z czego (poza pomidorami oczywiscie).

romek

1. Data: 2000-09-17 11:56:25

Temat: Re: sok pomidorowy
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>,
"Goru" <r...@k...info.pl> wrote:
> Witam.
> Mam prosbe, czy ktos moze mi podac przepis na sok pomidorowy.
> Jak zrobic i z czego (poza pomidorami oczywiscie).
>
> romek

Qrcze, umiem robic sok pomodorowy tylko z pomidorow...
Jest tu jakis cudotworca?!?!?! Chetnie tez sie dowiem jak zrobic sok
pomidorowy bez pomidorow?
A dorzucajac - interesuje mnie jeszce jak zrobic fasolke szparagowa bez
fasolki (zbyt czasochlonna, a bardzo lubie). Jest jakis zamiennik?
;))))))))))))))))))))

Oj Romek, zartownis jestes ;)

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-09-17 11:58:09

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prosbe, czy ktos moze mi podac przepis na sok pomidorowy.
> Jak zrobic i z czego (poza pomidorami oczywiscie).
>
> romek

No dobrze, teraz powanie. Wiem, to poza pomidorami, to pewnie chodzilo
ci co oprocz pomidorow sie tam wrzuca? Czy tak?

*******************************
Iwa
*******************************

1. Data: 2000-09-17 12:39:11

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Sun, 17 Sep 2000 11:58:09 GMT autorstwa Iwa
(i...@m...com):
[...]

No pewnie o to mu szlo... Ja do takiego naturalnego soku daje tylko
soli i pieprzu.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-17 19:54:20

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@p...adm.onet.pl>,
g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) wrote:
> [...]
> : ci co oprocz pomidorow sie tam wrzuca? Czy tak?
>
> No pewnie o to mu szlo... Ja do takiego naturalnego soku daje tylko

Ja tez. I lyzeczke oliwy lub dobrego oleju na sok przed zakreceniem
sloika.

A sok robie tak (manufaktura): kazdy pomidor jest sparzony, obrany ze
skorki, wyjety srodek, przeciety na cwiartki, wrzucony do gara i kiedy
jest pelno dodaje soli oraz pieprzu (na 5 litrow ok. 2 lyzeczek soli i
3/4 lyzeczki pieprzu, zawsze mozana doprawic pozniej). Kiedy sie
zagotuje leje TO przez sito - takie normalne. Geste idzie do sloja jako
pulpa na zupe badz leczo, a rzadkie, ktore przeleci przez oczka, jako
sok np. do picia. Nie trzeba lac przez sito, wowczas w sloiku jest
pomieszane geste z rzadkim.
Moja tesciowa ostatnio miksuje w maszynie surowe, obrane pomodory,
wrzuca do sloika papke i po zakreceniu gotuje. W tym roku experyment
poszedl po raz pierwszy, wiec nie wiemy jeszcze jak takie pomidory
przetrzymuja zime.
Smacznego.
*******************************
Iwa
*******************************

1. Data: 2000-09-18 04:47:30

Od: "Goru" <r...@k...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za opowiedz, ale juz zrobilem sok (pomidorow tez dodaje :) ).
Swoj sok zrobilem w ten sposob: obralem ze skorki, przekrecilem przez
maszynke do miesa, dodalem soli 3 lyzeczki na 5l soku, 3 lyzeczki cukru,
troche kwasku cytrynowego i pieprzu.
Z braku wiekszej ilosci pieprzu dalem chilli.
Potem do sloikow. Nie wiedzialem, ze dodaje sie tez olej.

romek

1. Data: 2000-09-18 07:08:08

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche kwasku cytrynowego i pieprzu.
> Z braku wiekszej ilosci pieprzu dalem chilli.
> Potem do sloikow. Nie wiedzialem, ze dodaje sie tez olej.

Moi rodzice tak robili (dodawali oliwy). Rzadziej psuje sie zawartosc
sloika, nie wchodzi plesn.
Smacznego!!!

Wczoraj, po przeczytaniu tematu, popedzilam robic zupe pomidorowa na
dzisiaj. Z wlasnej pulpy ma sie rozumiec!

*******************************
Iwa
*******************************

1. Data: 2000-10-15 08:33:18

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> : ci co oprocz pomidorow sie tam wrzuca? Czy tak?
>
> No pewnie o to mu szlo... Ja do takiego naturalnego soku daje tylko
Chyba że się chce otrzymać sos pomidorowy a la ketchup

Orzechy
Ser zamiast sosu
Zielona h...
?: SAMBAL OELEK - b. ostra przyprawa (glownie do miesa)
zielona herbata